WHS casette overzetten naar Computer of Cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
680
Ik weet nu niet of ik hier die vraag kan en mag stellen, maar is het mogelijk om een WHS casette die ik kan afspelen op TV , om die over te zetten naar de computer en dan naar CD. Heb je daar een converter toestel of een software voor nodig . Of hoe gaat het is zijn werk.
Lode
Groeten
 
Ik heb eerst al de software van edmoor ge-installeerd en nu nog de juiste kabel en dan zien we wel. Ik ga ook het voorstel van VDK_P eens bezien wat dat inhoudt. Bedankt en groeten, Lode
 
VHS band digatiliseren

Ik gebruik Video 2 go van ION daar zit alles bij installatieschijf en software dat is videosoftware van Cyberlink PowerDirector maar geen videorecorder die moet je zelf nog hebben ik gebruik het al een jaar 5 en hoe jonger de banden zijn hoe beter het beeld maar verwacht geen perfecte beelden .....
 
VHS band digatiliseren

Alles word meegeleverd ook de kabels dat zijn tulpstekkers en de andere kant een usb ik heb er later scart aansluiting bij gekocht voor een paar euro maar daar zit wel een knopje op van in en uit dus dan opletten dat het knopje het signaal op uit de videospeler staat hij werkt op WIN 10 dat heb ik ook pas een paar weken en ik er één band mee gedaan en dat ging goed
 
Dwarsstraat of andere, Zou die kabel ook in België in een Blokker of ergens anders te koop zijn? Heb al een mail naar Blokker/Breda en ook een in België gezonden om info, om hem via internet te kopen, of in een winkel in de buurt, ergens rond of in Antwerpen. Afwachten. Groeten Lode
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan