Trillend beeld van Youtube filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatrix

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
152
Hallo, De beelden van de filmpjes van youtube trillen en gaan te snel.
Dit had ik nooit zo. Voorheen was alles in orde, ik moest zelf niets instellen of veranderen.

Ik heb W7.
Parameter, kwaliteit??

Wie weet de oplossing?
Groeten, beatrix
 
goedemiddag hoogheid, ;)

In de YouTube player staat rechtsonder een tandwieltje, klik daar is op.
Als het goed is komt er dan een instellingenlijstje met daarin de snelheid waarop de video word afgespeeld.
zet dat is op normaal of experimenteer wat.

gr,
Ard
 
Dat heb ik geprobeerd, zonder succes.
Op mijn ipad werkt youtube goed.

Wat is er gebeurd met mijn pc??
Hoe kan ik weer normaal die filmpjes zien?

Gr. beatrix
 
Ik denk dat met Windows update er een driver bijgewerkt is. Open Windows Update → Geïnstalleerde updates en controleer dat.
Indien van toepassing → verwijder deze update.

Voorkom nu dat Windows Update het stuurprogramma bijwerkt.
Combineer [windowstoets & r] ➟ typ: control sysdm.cpl,,2 ➟ klik op "Instellingen voor stuurprogramma's op Windows Update'. Klik hier de optie: nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit.

Download een werkend stuurprogramma via je computerfabrikant of van het betreffende onderdeel:
CPU & Chipset drivers: AMD, Intel & Via
Video stuurprogramma's: ATI, Intel & Nvidia
Hier vind je een overzicht van computer en software leveranciers & hier van alle computermerken.
Houd hierbij rekening met 32- of 64-bit. Lees dit artikel voor meer info.


Stel het virtueel geheugen hoog genoeg in en defragmenteer dit eens. Configuratiescherm > Systeem > tabblad geavanceerd > Prestaties > Geavanceerd > Virtueel Geheugen > Wijzigen. De grootte hiervan is veel minder belangrijk dan dat dit Minimaal even groot moet zijn als Maximaal. Windows hoeft het dan namelijk niet telkens, tijdens het gebruik ervan, te vergroten. Je kunt dit als volgt defragmenteren: Stel het in op nul en bewaar de instellingen, start opnieuw op in veilige modus en ga je schijf defragmenteren (als je dit niet halfjaarlijks doet dan kan het even een uur of langer duren), stel de grootte van het Virtueel geheugen dan in en start opnieuw op.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in de updates gekeken: bv.
Definition Update for Windows Defender - KB915597 01/09/2015 Geslaagd
Overgang naar Windows 10 Famille Datum: ‎1/‎09/‎2015 07:58 Mislukt

Moet ik W10 installeren? Ik ben tevreden met W7.
Heeft die niet-installatie iets te maken met mijn probleem?

Trouwens Youtube werkt goed in Explorer, sinds ongeveer 1 maand niet meer in Mozilla die ik altijd gebruik.

Dus maar de weg van de minste weerstand kiezen en IE voor alles gebruiken en niet meer Mozilla?
W10 installeren?

Gr. beatrix
 
Nee hoor. Heeft er niets mee te maken. Ik dacht dat er een update voor een stuurprogramma was geïnstalleerd...

Wil je mijn onderste tip eens uitvoeren en kijken of dat helpt?
 
Tip uitgevoerd maar geen verandering.

Bedankt voor het meedenken,
gr.beatrix
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan