Onderwater cover

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexa319

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2013
Berichten
61
Hallo iedereen,

Ik heb al een tijdje de Canon EOS 1200D. Ik zou eigenlijk wel onderwater willen filmen en/of foto's maken.
Ik heb de cover gevonden, maar het blijkt dat ik een speciale lens nodig heb. Wat voor lens heb ik dan nodig in combinatie met deze Cover Ik kan ook nergens zien waar ik het kan kopen, wat best wel jammer is.

Als iemand een ander alternatief heeft zou ik dat graag willen weten. Want elke cent maakt uit.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je in de link find the right poort for your lens en dan op het pijltje kan je zoeken welke lens er mee wordt ondersteund dus kan je zien of jou lens ondersteund wordt . Ik lees het niet als speciale lens maar ik kan het mis hebben.
 
Dan zegt hij dat ik Deze lens erbij moet kopen. Maar ik kan nergens een prijs zien.



Ik denk dat ik een andere housting moet gaan kopen, want ik zie nu wel de prijs, $1800
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De lens waar ze het over hebben (24-70 F4 USM) kun je makkelijk vervangen door de 24-85 die een stuk goedkoper is. Het gaat er om dat je de maten van de lens vergelijkt met de maten van de cover die je nodig hebt. Tenslotte kent het ding maar één eis: het objectief moet er in passen. Wat die lens kost, zal de cover een worst wezen :). Maar dat je met een duurdere lens technisch betere foto's maakt, is een heel andere discussie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan