Storing van toetsenbord als BT aanstaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

vraagvol

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Berichten
106
Hoi,

ik heb een JBL e40-bt en wil die koppelen aan mijn pc. Daarvoor heb ik een BT dongle gekocht. Zodra ik deze dongle in de usb poort steek wordt hij geïnstalleerd. Als ik vervolgens wat probeer te typen blijft mijn toetsenbord hangen. De letters verschijnen wel op het scherm maar dat kan een halve minuut duren. Verder kan ik mijn koptelefoon niet goed verbonden kregen met mijn pc dus eigenlijk werkt niets. Ik vermoedde een storing tussen de bt dongle en mijn (vrij oude) draadloze toetsenbord. Omdat het toetsenbord toch al vrij oud was heb ik een nieuw toetsenbord gekocht. Ik had ergens gevonden dat oude draadloze toetsenborden stoorde op nieuwe bt verbindingen. Het nieuwe toetsenbord en muis (microsoft sculpt ergonomic) stoort dus ook en nog steeds krijg ik geen verbinding. Ben ik een heilloze weg ingeslagen of gaat een andere bt dongle misschien wel soelaas bieden. Of, en daar hoop ik natuurlijk op, heeft iemand een grandioos idee waarmee ik het wel werkend kan krijgen? Ik heb ook al verschillende USB poorten geprobeerd voor beide dongles (die van het toetsenbord en de losse bt dongle)

Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan