Extern IP adres bij Telenet veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bektronics

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2014
Berichten
16
Beste forumleden.

Onlangs heb ik een bezoek gebracht aan de website Mingl.be. Dit is een vrije vriendensite annex datingsite.
Het is mij vlug opgevallen dat de webmaster privé mails meelas van zijn leden. Ik heb hem daarvan in een mail op de hoogte gesteld dat dit een inbreuk was op de privacy wetgeving.
Klaarblijkelijk is dit in een verkeerd keelgat geschoten bij die men en hij heeft mij nu opzettelijk geblokkeerd, alleen niet van zijn site maar ook nog van verschillende andere sites aangezien hij mijn extern IP adres achterhaald heeft.
Ondertussen heb ik met een programma Delfix.exe veel schade kunnen herstellen, maar alles werkt toch nog niet naar behoren.
Mijn vraag is nu hoe kan ik mijn extern IP adres bij Telenet veranderen, dan is voor mij deze last voorbij.
Uitzetten van de modem voor meer dan 24 uur is al gebeurd en levert geen resultaat op.
Telefoon met Telenet bevestigd dat ik een dynamisch IP adres zou hebben. Raar dat dit dan niet veranderd na zo een lange wachttijd.
Heb ook reeds klacht ingediend bij politie voor internet fraude en pesterijen, maar deze lijken zich van niets aan te trekken. (Zullen het noteren mijnheer.....)

Graag had ik toch even uw professionele mening gekregen hoe ik dit alsnog kan oplossen. Hebt u nog vragen aan mij laat het gerust weten.

In afwachting, verblijf ik.
Met vriendelijke groeten
Bektronics
 
Kloon een ander MAC adres in de router.. dan krijg je meestal ook een ander ip-adres...
 
Voor welke fraude en pesterijen heb je dan aangifte gedaan? Hiervan lees ik niks terug in je verhaal. Een melding bij een privacy-waakhond lijkt mij zinniger.

Tevens zou ik niet meer terug willen keren naar zo en die met een slechte onbetrouwbare Webmaster achter het roer daar.
 
installeer het gratische zenmate in chrome, duurt maar ff om in een ander land te zitten naar keuze ...
 
Ga ik ook eens naar kijken @ de jean

is zeer handig, en werkt perfect, je kan uit 4 landen kiezen in de gratis versie, maar als je bvb roemenie selecteert krijg je soms ook een ip van turkije.
ik gebruik het vrij vaak :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan