verschillende foto,s op een blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Het leek mij simpel,maar het lukt mij niet om verschillende foto,s op het zelfde blad te krijgen.Ik ben zeker geen pc kenner maar maak veel foto,s van mijn verzameling.Dat is het verzamelen van camera,s.Ik wil een samenvatting maken van wat ik daar van aan foto,s IMGP1631 - kopie.jpgheb, zodat ik een soort van naslag kan maken.
Ik heb gezien mijn leeftijd de behoefte om alles te gaan verkopen,b.v. via ebay. Een opslag van foto,s van alle camera,s zou mij daar bij zeer van dienst zijn.
In het kort wil ik foto,s van het zelfde formaat op bladen verzamelen en daar tekst bij plaatsen.
Ik werk met Windows 7 en gebruik voor de bewerking Windows Photo Gallery 2012.
Graag uw advies Sytske
 
Hoi,
Ik heb hier een progje liggen met access als backend. Mits een paar aanpassingen naar uw noden kan je zo aan de slag. Daar plakken we een rapportje achteraan die je op ebay kunt plaatsen. Ik wil dat wel maken voor u. Het bestandje is te groot om te posten. Hierbij een schermafdruk.
Laat maar iets weten als je iets in die richting kan gebruiken.
Greetz
producten.png
 
Ja dat lijkt wel iets om mee te werken.Kan ik er naar googelen?Mijn hobby is geen pc daarom vraag ik mij af wat u bedoelt met "access als backend".Teksten voor ebay heb ik al voldoende ,dus dat hoeft u niet te doen.
bedankt Sytke
 
Hoi,
Dit is een aanzet naar een database (een naslag zoals jij aangaf). Je hoeft heel weinig pc kennis te hebben. Alleen moet je office access op je pc hebben staan. ( het programma office met word, excel, access, powerpoint etc.) Heb je dat niet dat moet ik effen een aanpassing doen naar open office (dit is een gratis programma die je kan downloaden).
Maar wordt niet horendol, als het klaar is volgens jou wensen hoef je geen pc kennis te hebben. Mijn eerste vraag is heb je access op je pc staan? Dan kan ik via een omweg het vbtje wel posten.
Greetz
 
Open office heb ik op de pc staan.Ben benieuwd.
groet Sytske
 
Hoi sytske,
Heb net een emailtje gestuurd. Als het goed is heb je nu mijn emailadres (gast0660....,)werkt makkelijker.
Ga eventjes met open office aan de slag

Greetz
 
Alle aandacht.Maar soms moet ik even weg(mantelzorger)
 
Hoi,
Tuurlijk, alle begrip, ben er ook niet altijd.
 
Bedankt voor uw goed bedoelde adviezen.Toch een beetje te moeilijk voor mij.Ik ga er maar van af zien.
groet Sytske
 
Als ik meerdere foto's op één pagina wil hebben gebruik ik: http://www.collage.nl/
Gewoon de foto's er in slepen; in de hoek het formaat bepalen enz.
Met Windows Live Photogalerie kun je trouwens mooie dia-dvd's maken met muziek tekst enz.
 
Laatst bewerkt:
lowie1
Daar zou het mee kunnen lukken.5minuten geprobeerd en ...het best resultaat tot nu!
Houd je op de hoogte
groeten Sytske
 
succes! Het is gewoon spelen en proberen en dan komt er vanzelf wat leuks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan