Internet valt periodisch tijdelijk weg (om da 3 a 4 minuten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertmaes007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2015
Berichten
3
Dag 'helpmij'ers,

Alvast bedankt om mijn post te lezen.

Het probleem zal ik nog eens herhalen: het zit zo, ik speel online spellen en daarvoor heb je een stabiel netwerk nodig. Ik zit sinds kort op kot in Kortrijk maar ben oorspronkelijk van Antwerpen. Ik heb dus een gedeelde verbinding. Ik heb reeds nagevraagd of zij met hetzelfde probleem kammen als ik, helaas (... of niet) heeft nog niemand het zelfde ervaren. Ik kan wel perfect op internet surfen.

Wat zij voorstelden was om eventueel mijn kabel te vervangen, maar deze werkt thuis uitstekend. Wat ze ook zeiden was dat mijn wifi eventueel aan stond wat eventueel de oorzaak kon zijn maar ook dit lost niets op als ik mijn wifi uitschakel en zelfs volledig uitzet. Ik heb ze ook horen zeggen dat we internet hebben van Belgacom.

Ik ben ten einde raad. Ik zit nu al enkele weken op kot en het begint nu flink lastig te worden.

Hopelijk heeft iemand een oplossing.

MVG Bert Maes
 
Laatst bewerkt:
ik had eerst rechtsreeks een kabel in de muur gepulgd naar mijn laptop toen ik het probleem opmerkte, daarna heb ik een router er tussen gezet, zodat ik ook al wifi had voor mijn smartphone maar dat geeft geen verandering.

Kort samengevat: ik werk met kabel
 
ik zie dus dat deze site, oftewel nutteloos is (niemand reageert) of dat jullie het gewoon niet weten, maar een teken van leven kan ik wel appreciëren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan