Zeer slechte internet verbinding op 1 PC in het hele netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draegoth

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2015
Berichten
6
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje last van een vreselijk trage internetverbinding op 1 computer in mijn netwerk, ik gebruik al een netwerk kabel en dit helpt niks, drivers zijn geupdate en opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid, ik heb al van alles geprobeerd, zoals DNS settings veranderen en weet ik veel wat, maar niks lijkt te werken en begin een beetje de moed te verliezen, iemand een idee wat dit op lost?

Thom Alting
 
en wat zegt speedtest.net op die computer?
 
Speedtest doet het niet eens. Downloadspeed geeft die ong. 120mb/s aan maar bij de uploadspeed failt die. Misschien helpt speccy printscreen ? Zoals te zien is fluctueert de Link speed constant. Dit is ook wel te merken aan het internet. Soms laadt hij een pagina direct en soms worden ze helemaal niet geladen.
 
en de andere computers doen het gewoon?
 
De andere computers gebruiken Wifi. Echter heb ik dezelfde netwerkkabel al in een laptop aangesloten en deze functioneerde wel gewoon goed.
 
dan zou ik het in de netwerkkaart van de computer zoeken?
 
Ik heb hiervoor al de laatste driver gedownload. Betekent dit dat de netwerkkaart kapot is o.i.d. ??
 
je zegt dat de kabel in een laptop goed werkt.
dus de router en de kabel kun je dan uitsluiten van problemen.
dan blijft de netwerkkaart van de computer over.
Die zou ik dan vervangen, de kosten niet zoveel dus.....
 
je zegt dat de kabel in een laptop goed werkt.
dus de router en de kabel kun je dan uitsluiten van problemen.
dan blijft de netwerkkaart van de computer over.
Die zou ik dan vervangen, de kosten niet zoveel dus.....
 
Oke en deze kan ik gewoon aansluiten op het moederbord neem ik aan? Dacht namelijk altijd dat de netwerkkaarten vast zitten in het moederbord
 
Je kunt een ingebouwde op het moederbord hebben maar daarom kan er wel 1 apart geplaatst worden in een vrij pci slot
 
Heb zojuist een nieuwe erin gedaan en werkt weer prima. Bedankt voor de hulp. fijne dag nog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan