7-polig female naar 3.5" audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1.876
Lastig, ik heb een intercomsetje van Autocom maar daar heb ik geen headsets bij. Deze zijn wel te krijgen maar zijn prijzig, dus zoek ik eerst een andere oplossing.

De Autocom heeft vaste bekabeling voor twee headsets. De headsets worden met een 7-polige male-stekker verbonden met de intercom.

Wat ik nu zoek is een verloopje van 7-polig male naar 3.5" audiojack zodat ik een normale headset van bijv mn MP3 op de intercom kan gebruiken.

Weet iemand of zoiets bestaat?

IMG_20150930_095321.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je de aansluitgegevens weet (te bemachtigen) en handig bent, zou je zelf met een losse DIN connector misschien een verloop kunnen solderen. Let er wel op dat de impedantie van jouw setje overeenkomt met die van de Autocom. (die gebruiken 8 ohm speakers op de headsetjes las ik)
De stekkers zijn goedkoop.
http://www.allekabels.nl/audio_kabels/din_kabels/7-polig.html
 
Dat gaat mijn expertise enigszins te boven ben ik bang... :confused:
salami-sad.jpg
 

Bijlagen

  • salami-sad.jpg
    salami-sad.jpg
    11,6 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Dat gaat mijn expertise enigszins te boven ben ik bang... :confused:
Bekijk bijlage 246991

Er bestaat wel een verloop maar die is eigenlijk alleen om muziek te luisteren en niet om ook een microfoon op aan te sluiten. Maar inderdaad, in de link van Lange Pier staat onderin het plaatje precies welke pennen voor wat zijn. Dus iemand die weet hoe een draadje gesoldeerd wordt (of handige kennis) kan dit binnen 10 minuten in elkaar zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan