DVD naar mkv

Status
Niet open voor verdere reacties.

kluifkip

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2013
Berichten
31
Wie o wie kan mij verder helpen.

Met Handbrake converteer ik de map VIDEO-TS naar MKV en dat gaat doorgaans naar volle tevredenheid,
nu wil ik de map VIDEO-TS met bv een aantal afleveringen converteren naar MKV, maar het converteert alleen de 1e aflevering....
heeft dit met een instelling te maken of gaat deze handeling met Handbrake niet en heb ik wellicht een ander programma nodig ?

Groet en alvast bedankt,
Frans
 
Met freemake kan je dit wel, je kan alle titels selecteren (komt hij zelf mee) dan kan je kiezen of alle titels apart of als 1 geheel moet worden geconverteerd.
 
Na Freemake te hebben geïnstalleerd, wil ik het programma opstarten en krijg ik het onderstaand opstartschermpje en na een halve minuut verdwijnt dit weer en dan stopt het.
Ik heb nog een andere versie geïnstalleerd.... precies het zelfde probleem.
Heeft iemand ervaring met het niet willen opstarten van Freemake ?

Freemake.jpg
 
Mijn oorspronkelijke vraag ( het converteren van VIDEO_TS met diverse afleveringen naar een MKV bestand) schijn ook te kunnen met DVD FAB,
is er een forumlid met ervaring hier mee ?
 
Ik heb 'm een keer van de officiële website gehaald en een keer uit een nieuwsgroep, beide keren hetzelfde probleem!
 
Hier nooit een probleem met Freemake installs en updates (videoconverter, audioconverter en videodownloader).

Uit de nieuwsgroepen zou ik dit programma nooit halen.

Zit vast iets 'in de weg'
 
Ik heb ook nog nooit problemen met Freemake gehad. Er zal inderdaad iets in de weg zitten. Normaal gesproken is het uuhh (kluif)kipsimpel :p

Wat er dan in de weg zou zitten heb ik helaas geen antwoord op. Misschien eens een keer SFC (System File Checker) laten lopen.
 
Laatst bewerkt:
Freemake draait inmiddels wel op mijn laptop en tot volle tevredenheid,
kennelijk zit er inderdaad iets in de weg op mijn pc en ga de door edmoor aangehaalde SFC de boel eens laten checken.

Allen bedankt zover !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan