Impress en .pps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik heb een .pps bestand geopend in Impress en er een foto aan toegevoegd. Dat bestand heb ik dan terug opgeslagen als .pps bestand. Als ik dat bestand nu wil openen lukt dat niet en er verschijnt de mededeling "Het conversieprogramma kan het bestand niet opslaan" (Het bestand wordt dus ook niet geopend!!) Wat kan ik nu doen om het bestand terug te kunnen openen?
 
Kun je dit bestand ook niet meer openen met Powerpoint? Welke versie van Powerpoint gebruik je?

Is het een privacygevoelig bestand of kun je deze uploaden zodat wij hier ook naar kunnen kijken?
 
Dank voor de reactie maar ik had het bestand geopend met PowerPoint-Viewer en willen opslaan als .pps-bestand. Ik heb geen PowerPoint op mijn PC. Ligt daar dan misschien de oorzaak? Had ik moeten opslaan als Impress-bestand? Ook stel ik nu vast dat ik Impress niet meer kan openen. Ook kan ik nu geen enkel .pps-bestand openen in Impress.
 
Probleem opgelost! Raar maar waar. Ik heb van het bestand een kopie gemaakt en die kopie kan ik zonder problemen openen zowel met Impress als met PowerPoint-Viewer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan