Partition Manager for FREE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Lange Pier

Op de site van Acronis staat dat Acronis Disk Director een update is.

Houd dit in dat je eerst de disk Acronis True Image moet hebben en dan Acronis Disk Director er over heen zet?

MVG
Jan Filarski
 
En klonen doe je v.a. de live CD? duurt hier een paar minuten.
Of doe je het vanuit windows, dan lees je niet de reply's.

Gparted is gewoon achterhaald, ook veel gebruikt, tis een op een Linix distro draaiende tool ook v.a. een live cd.
Maar goed, test die ook maar uit.......
Heb wel eens gekloond met minitools CD.. duurt voor een 2 TB schijf wel iet langer dan een paar minuten.... ook met Gparted. Scheelde amper onderling. Ook Ghost van Symantec was ongeveer net zo snel.

Tja. iets met Linux.... tja... totaal zinloze discussie met mensen die Linux niet zien zitten.....

De laatste update van GParted is van 7 augustus 2015... achterhaald .... Bij de tijd zul je bedoelen.
http://gparted.org/news.php

Heb al jaren 2 Debian servers lopen samen met mijn zoon; heb me om andere reden me er vroeger ooit in verdiept en dat kwam 4.5 j geleden goed van pas om die servers op te zetten.
Draait dus op Debian 8.1, die straks LTS wordt, dus tot minimaal 2020 updates krijgt.
Uitwisseling van data via Webdav (poort 443/https), veel veiliger dan ftp.
Wereldwijd te benaderen als lokale schijf onder MacOS, Linux en Windows. De 2e server is een spiegel server, op een andere locatie zodat de backup echt "elders" staan....

Ik had het zo voor elkaar, met allemaal Open Source software.... met Windows server licenties had ons dat heel veel geld gekost en op deze manier kan mijn zoon mooi legaal tegen lage kosten werken. De servers zijn uitgekiende laag vermogen moederbord met alles on board (ook CPU), harde schijven net goedkoop gekocht voor de natuurramp in Thailand... kast en randzaken bij elkaar gesprokkeld... En ik lift zelf mee voor mijn backups op deze voorziening....

Das ook Linux... :cool:
 
Maar goed, test die ook maar uit.......
Alleen de toon al... :eek:
Blijkbaar afgezwaaid van Linux.. kan gebeuren, maar dan hoeft die toon nog niet zo te zijn.

Ben zelf een voorstander van "best of both worlds" benadering, mits ze er zijn, dus selectief obv ervaringen/prestaties, dus hoe zo vooroordelen?
Juist die vooroordelen zin bevat een vooroordeel over vermeende vooroordelen tov van deze auteur... (wel een lastige zin he.. )

Ik ga weer wat nuttigere en leukere zaken doen dan dit geneuzel....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan