[expr1000]=projectid wat is dit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou eens op, man. Ik boor geen mensen de grond in. Wat help jij nou helemaal? Je hebt TS op een paar (prima) cursussen gewezen, maar daar heeft-ie nu even niks aan. Het gaat niet om mij (of jou) maar om de mensen met een vraag.
 
Dat vind jij, terwijl je in deze topic nog iemand hebt lopen afzeiken die hier alleen maar een link plaatste. Helpen hier doe ik hier allang niet meer. Die lol begon in 2009 al te verdwijnen. Net zoals bij Bartuls, Guus 2005, Tardis, Cor moet ik er nog meer opnoemen?

Veel plezier met helpen. De groeten.
 
Maar wel gewoon door blijven mauwen..... Ach, als je dat een leuke hobby vind, moet je daar vooral mee doorgaan. Nogmaals: ik vind het helpen van de mensen met problemen vele malen belangrijker dan flutneuzen zoals jij tevreden houden. En volgens mij heb ik niemand lopen 'afzeiken', zoals je dat zo eloquent zegt. Mijn opmerking was redelijk neutraal, vond ik zelf. Tot jij je er tegenaan begon te bemoeien...
 
Jouw probleem is, dat je niet door hebt dat je mensen afzeikt. Toen jij hier in 2009 kwam waren hier vele helpers. Dat kan iedereen nog nakijken. Je hebt er sindsdien zoveel lopen afzeiken, dat je in dit forum nog de enige helper bent die hier regelmatig komt.
 
Als je een probleem met mij hebt, moet je dat niet via het forum spelen, maar stuur je mij een PB. Dit slaat helemaal nergens meer op....
 
Je bent hier toch nog maar de enige helper die hier regelmatig komt? En dat kom je alleen maar op dit forum bij het Access onderdeel tegen. Kijk maar naar je postings in het begin. In de ene na de andere helper viel af na jou komst. Daar is geen speld tussen te krijgen en dat is het laatste wat ik er over zeg. En als je dat nergens op vindt slaan, dan is dat jammer. Fijne avond nog.
 
Inderdaad. Heb je de db van bericht 39 wel bekeken? Ik geef toe dat hij door het geneuzel een beetje ondergesneeuwd geraakt kan zijn....
 
octa zoals je al verteld bericht was helemaal ondergesneeuwd .Ga er nu na kijken .
 
uhe ff er staan twee downloads er is er maar 1 gevuld
als ik nu mail wil verzenden geeft die aan De actie Output is Geannuleerd
 
Eén download, 2 bestanden. Je moet de eerste openen, die opent de tweede. Bij mij deed-ie het.
 
maar in de tweede staat niets, maar nog een keer gestart zonder twee en hij vraagt er wel om dus is dit wel goed.
maar dan nog geeft hij aan die actie output
 
Laatst bewerkt:
heb nu acvieuwprevieuw weggehaald en nu doet die het wel .
maar nu wil die printen hoe los ik dit op?
dus langzaam gaan we de goede richting in .
en waarom wil die nu niet meer opslaan ?
 
Laatst bewerkt:
Als je acViewPreview weghaalt, wordt het rapport afgedrukt (standaard is namelijk acNormal).
 
yep klopt daar was ik al achter maar dan nog waarom slaat hij de pdf niet op en geeft daar op de fout melding actie output
 
Dank zij jouw Octa heb ik het zelf opgelost bedank leermeester.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan