Dimensions of matrices being concatenated are not consistent

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinav

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2015
Berichten
10
Hallo,

Ik gebruik een Matlab-dll in mijn C# code. Wanneer ik het programma opstart en een bepaalde functie laat uitvoeren, geeft hij de error "Dimensions of matrices being concatenated are not consistent." met een bepaalde lijn in de Matlab-code als locatie van de fout (dus geen referentie naar de C#-code). Wanneer ik de Matlab-code apart run, vind ik echter geen enkele fout. De drie matrices outcomes, M_VE en M_GT die van Matlab naar C# worden doorgegeven, zijn volgens Matlab allen 4x4 double matrices. De inhoud van de matrices is ook zoals verwacht. Toch geeft één van de drie (outcomes) een error. Ik heb de volgorde van de teruggegeven waarden al veranderd, de naam van de matrix aangepast, vermenigvuldigd met de eenheidsmatrix, etc.

Heeft iemand enig idee waarom Matlab schijnbaar het juiste type geeft aan een matrix terwijl die door C# niet wordt herkend? Het kan natuurlijk ook aan Matlab liggen.

Code:
MWArray[] result;
log.Debug("Call Matlab function");

if (...) 
{
    ...
    result = MatlabHelper.Lib.AnalyzeData(3, A, B, C); 
}
else
{
    ...
    result = MatlabHelper.Lib.AnalyzeData(3, A, B, D); 
}
  
M_VE              = (double[,])result[0].ToArray(); //Retrieve VE transformation matrix
M_GT              = (double[,])result[1].ToArray(); //Retrieve GT transformation matrix
outcomes         = (double[,])result[2].ToArray();
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan