bluetooth verbinding lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Ik heb me een hoofdtelefoon met bluetooth aangeschaft (KONIG CSBTHS100WH) en probeer op mijn pc en laptop verbinding te maken. Omdat ze geen bluetooth aan boord hebben heb ik twee dongles: Konig CSBLUEKEY200 en SITECOM CN524v2 001. Daarmee moet het toch lukken?Ik stop ze in een USB poort maar weet niet wat ik meer moet doen. De handleiding van de Konig hoofdtelefoon is summier en spreekt niet over dongles. Weet iemand wat ik moet doen om op mijn hoofdtelefoon naar een bestand te luisteren? Ik heb wel een verbinding kunnen maken (volgens het boekje) tussen de hoofdtelefoon en mijn mijn gsm die wel bluetooth heeft.
 
Welk OS? en je hebt bij die dongles geen driver cd gekregen?
Zou miss. niet hoeven maar dan dient windows, indien die in gebruik, ze in apparaatbeheer zonder uitroepteken moeten tonen, wel eentje gebruiken en niet alle 2....
 
Laatst bewerkt:
Ik werk nog met XP. Ik heb inderdaad drivers gekregen. Ik probeer ze te laden.
 
Je zal me ook moeten helpen met de driver-cd. Hoe moet dat? Ik heb een kleine cd "Driver and Manual" van de CSBLUEKEY200. Maar nu?
 
Vervolg: ik heb geprobeerd een Philips Bleutooth hoofdtelefoon aan te sluiten via een dongle. Dat is gelukt: ik kreeg uiteindelijk een bericht "uw toestel is verbonden". Maar nu? ik wil graag een bestand beluisteren. Of muziek. Hoe moet dat nu verder? Als ik gewoon muziek start hoor ik die wel door de luidsprekers van de PC maar niet door de hoofdtelefoon (staat aan met het volume open. Wat nu?
 
Bij Bleutooth-apparaten vind ik 1. Microsoft enumerator voor Bleutooth en 2. Generic Bleutooth Radio. Is het dat wat je bedoelt?
 
Nee, in het systeemvak de witte speaker met een rechtermuisklik openen en voor afspeelapparaten kiezen.
 
Yes! Ik heb namelijk een nieuwe desktop gekocht en daar doet het probleem zich niet voor. Dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan