geluidenset maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
827
Hallo,

Komende week organiseert de scouting en de voetbalclub uit ons dorp een horrortocht die begint met een spookhuis. Hierin komen op allerlei hoeken speakers te hangen die allemaal een soort 'bandjes' met geluiden gaan afspelen, zodat je uit allemaal hoeken geluiden hoort.
Nu moet ik dus zo een 'bandje' kunnen maken. Ik wil dus een mp3 bestand waar ik de geluiden (heb ik al klaar) aan elkaar kan plakken met stiltes ertussen. De een wat harder dan de ander, en het mooiste zou zijn als ik ook nog per geluid kan zeggen of het over de linker of de rechter speaker gaat.
Makkelijkste lijkt me een systeem dat werkt als videobewerkingsprogramma's, dus een tijdlijn waar je op kan schuiven. Bestaat dat voor geluid?

Ik kom overal op het internet audacity tegen, maar ik zou niet weten hoe ik het daarin voor elkaar kan krijgen....


Heel erg bedankt!!!
 
Dit zou je inderdaad makkelijk in Audacity kunnen maken.
Elk geluid op een eigen spoor, volume en balans (links of rechts) vandie spoor apart inregelen en exporteren.
 
maar hoe krijg ik er dan stilte tussen? als ik dat doe starten ze allemaal op 0 seconde tegelijk?
Sorry ben niet zo bekend met audacity :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan