E-mails belanden in ongewenst map bij HOTMAIL/OUTLOOK/GOOGLE ondanks score 10/10

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyGeraets

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Berichten
41
Hallo,

Ik heb een VPS bij TransIP met Centos + DirectAdmin. (Alles werkt perfect) behalve e-mail.
Alle e-mail welke ik verstuur naar klanten inc. mezelf wat eindig op outlook.com, hotmail.com, live.com of gmail.com belandt bij deze boxen in spam (ongewenste items).

Ik heb het volgende geprobeerd om dit op te lossen (Helaas zonder succes).
- Via Mail-tester.com behaal ik een score van 10/10
- SPF record is aanwezig en functioneel
- Domain_key certificaat is aanwezig en functioneel
- DMarc record aanwezig en functioneel
- De domeinnamen en IP adressen komen niet voor op blacklist's
- Reverse DNS van de VPS is correct ingesteld.
- Aangemeld bij Microsoft SNDS IP status normaal
- Alle stappen doorlopen op https://mail.live.com/mail/postmaster.aspx

TransIP weet het zelf ook niet, op internet stikt het van de problemen met DirectAdmin vs Microsoft (Het schijnt dat Microsoft mails van DirectAdmin in de spam box stopt)

Kan jij mij helpen? of heb je dit probleem al getackeld?
Laat dan alsjeblieft weten hoe je dit hebt gedaan! Ik ben je zeer dankbaar!

M.V.G.

Roy Geraets
 
We zouden mogelijk wat kunnen met een mail-header van zo'n spam mail, zoals die bij (bijv.) een hotmail.com geaddresseerde is binnengekomen.
Natuurlijk van alle e-mail adressen die erin genoemd worden het deel voor de '@' vervangen door XXXXXX

Overigens verbaas ik me er wel over dat TransIP blijkbaar niet een mailheader heeft opgevraagd voor analyse???

Tijs.
 
Bedankt voor je snelle reactie!
Inderdaad jammer dat TransIP niet om een header heeft gevraagd en er zelf achteraan is gegaan.

Onderstaand de e-mail header.

De header had ik al laten analyseren door Google, MXToolbox en Microsoft.


x-store-info:w5JOV+GpEg16Hd3Liu8PdTjitHWAp2RPz7/ipfz2loCwmJjQyC0P85+9nvp5awNi9X1n9Hy+/QeDuz9FtS4oOF9L5roaWfl8+7FuLnfpE8QqgfaJ0s7+NGg/8X+CVtnrRRnae/dge7I=
Authentication-Results: hotmail.com; spf=pass (sender IP is 149.210.208.206; identity alignment result is pass and alignment mode is relaxed) smtp.mailfrom=XXXX@nijssen-it.nl; dkim=pass (identity alignment result is pass and alignment mode is relaxed) header.d=nijssen-it.nl; x-hmca=pass header.id=XXXX@nijssen-it.nl
X-SID-PRA: XXXX@nijssen-it.nl
X-AUTH-Result: PASS
X-SID-Result: PASS
X-Message-Status: n:n
X-Message-Delivery: Vj0xLjE7dXM9MDtsPTA7YT0xO0Q9MjtHRD0xO1NDTD00
X-Message-Info: /3z5fcrqMMXqPnDpxBicubCYTWV7jDD/exlcsgqmyuw231xx2jEe2lfxdhOk1VlvWA5fFCbF/Ag60genh7F0MIatCRMvjefQIJ/gmTp+51X4J/deiuTFp4CiqYtRfw9zj9QKgOBSnXEV1T76pKfRL3dycEXAaFQeXfrs4O8kx9lve8tjMfKgTOrQuM/Gxp3EwygtOkvt9Kte10bblvvy6nczkuBdRX83/5iDo9YO3g3xs20+0vILUQ==
Received: from vps1.geraets.it ([149.210.208.206]) by BLU004-MC1F3.hotmail.com over TLS secured channel with Microsoft SMTPSVC(7.5.7601.23143);
Mon, 26 Oct 2015 08:29:40 -0700
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; q=dns/txt; c=relaxed/relaxed; d=nijssen-it.nl; s=x;
h=Message-ID:Subject:To:From:Date:Content-Transfer-Encoding:Content-Type:MIME-Version; bh=ln0DNkj3AbJCDVRKLELuj2WhxuHA++rvY3c36umBl3U=;
b=fpc5HElfhdVmT7RTLhTfvlLKCTiRqBwjkAgzPdz/WbwwCPPzhCxOjP5YOi21KLKpYSAOsFL02y4cs2WolmHdq5KxB+gyDyXuFzkENLQacplvzkr5BCCTGVhfztjYJ2nD/+qFXgjD64eWkCAichP0i1wMlMMwKpOG6NE3uoW/t7IkdHxvIajAVJ7SZpyAkS6fzm2fw/qbE/rLONZv8mzrIftVdaitutLKUHU/YCcT7qF6Q7r7lKglKC2gbB351mv/Bs26LWw4vRe/1fQsRiFP9GxgIMgY0exhCvc8x7G1qZkMNGbL4bYY/pqXRS58vUgvwFs2L76XM6zaO00PYPVAvA==;
Received: from localhost ([::1] helo=directadmin.transip.us)
by vps1.geraets.it with esmtpa (Exim 4.83)
(envelope-from <XXXX@nijssen-it.nl>)
id 1ZqjiN-0001OV-Ty
for XXXXXXXX@live.nl; Mon, 26 Oct 2015 16:29:39 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=US-ASCII;
format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Date: Mon, 26 Oct 2015 16:29:39 +0100
From: XXXX@nijssen-it.nl
To: XXXXXXX@live.nl
Subject: Test mail
Message-ID: <c129b8df5ef13d657a862c01b9b523cd@nijssen-it.nl>
X-Sender: XXXX@nijssen-it.nl
User-Agent: Roundcube Webmail/1.1.2
Return-Path: XXXX@nijssen-it.nl
X-OriginalArrivalTime: 26 Oct 2015 15:29:40.0961 (UTC) FILETIME=[21DE2D10:01D11003]
Test mail
 
Laatst bewerkt:
Je ontvangende e-mail adres staat nog leesbaar in de header ("roy_xxxxx")
Die ook even vervangen door XXXXXX

EDIT, toevoeging: Is deze test-mail ook in de spam beland bij live.com? Indien niet, dan zou de inhoud van de (als spam gemarkeerde) mails mogelijk de reden kunnen zijn voor aanduiding als spam (bijv. nieuwsbrief) of veel geadresseerden (al dan niet in het CC: of BCC: veld) of hoge frequentie van mails (bijv. meerdere mails verstuurd binnen een tijdvak van 15 minuten).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een toevoeging geschreven in mijn vorige posting. Graag ook die even lezen.

Tijs.
 
Beste Tijs,

Deze e-mail is ook in de spam folder terecht gekomen.
Als je mij via een private message je outlook of gmail email adres stuurt zal ik je een email verzenden.
Deze zal dan (helaas) nog bij spam terecht komen.

Ik heb inderdaad getest door e-mail's te versturen met inhoud, zonder, of met enkelen woorden... Alles komt in de spam folder terecht.

Ook heb ik al een nieuw test domein gekregen van TransIP om te testen of het aan de domeinnaam lag.
Helaas ook zonder succes.

M.V.G.

Roy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan