Eigen Ringtones gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
969
Hoi Allemaal,

Ik wilde mijn eigen mp3 ringtones gebruiken op mijn Samsung S5.
Echter hij geeft aan " verkeerde bestandsindeling " en het zijn toch echt gedownloade .mp3 bestandjes
Wat zou de oorzaak kunnen zijn ...ik kan het niet vinden...

Dank vast voor het meedenken :thumb:
 
Beste H6nsvV

Als je deze ring-tones via betreffende mobieltjes gedownload hebt vraag ik me af hoe zie en of hoe weet je zo zeker dat die echt MP3 bestanden zijn ??

MAAR als je die via PC gedownload hebt en via data-kabel naar mobieltje wou plaatsen, weet je zeker dat je juiste map gekozen hebt ?:confused:
Mocht je nog toevallig een memory kaartje in je mobiel hebbe', dan moet je nooit ( en kan dus niet ! ) op memory kaartje geluiden plaatsen welke je voor ring-tonen gebruiken wil
maar deze ring-tones of muziek moet je naar Phone map ( via data-kabel dus ! ) plaatsen op volgende manier :

Nadat mobiel aangesloten met data-kabel op PC is open je Phone map daar zie je 5 of 6 mappen dat aanwezig zijn ze,
let maar op ! een map als muziek tittel draagt en een map als Ringtones genoemd is...
Mocht je deze gewenste muziek als ringtones gebruiken, dan je ze naar map ringtones dumpen moet en andersom naar map muziek mocht je ze slechts en alleen maar luisteren wil .. :D

P.S. In beide gevallen ! .... je moet toch en zeker zijn dat die MP3 bestanden zijn ..
 
Laatst bewerkt:
Hoi ROYONIX,

Dank je wel voor je duidelijke en uitgebreide reactie.
Ik kan het vandaag nog niet uitproberen, maar laat het zo gauw mogelijk weten.
Nogmaals bedankt vast :thumb:
 
2yuiuli.gif
! Tot nader hoor ik graag van je :D
 
Hoi ROYONIX,

Vanmorgen alles volgens jouw handleiding gedaan en ze werken hoor.
Dank voor je hulp !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan