Tips trucs Top Eleven

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Berichten
505
Beste leden,

Aangezien ik al even bezig ben met het online spel Top Eleven, ik veel gezocht heb om veel tokens te verdienen en de mensen in mijn competitie zie groeien als kool en de mensen in mijn lijst met niveau 2 ineens honderden miljoenen zie verdienen, heb ik toch een vraag aan jullie.

Zijn er mensen met tips of trucs waardoor je gratis veel geld of tokens kan verdienen?
Gratis tokens in het spel werken vaak niet eens, redeem codes komen eens in de zoveel tijd te voorschijn en ik wil toch kunnen concurreren met deze mensen.

Ik hoor het graag van de mensen die ook bezig zijn met Top Eleven of mensen die tips hebben om veel tokens te krijgen/verdienen.
Ik draai zowel de apps, als IE, Chrome en Edge.

Alvast bedankt,

Niels
 
Kijk maar uit met dat soort (cheat en tricks) websites. Die bevatten vaak malware.
 
Het gaat mij ook om, hoe krijg ik wel de tokens die ik normaal gesproken verdien en nu niet krijg? Zijn er trucjes om de tokens te krijgen waar je normaal gesproken lang over moet doen of geld voor in moet steken?
Kan je meer aanbiedingen krijgen door je aan te melden bij de aanbieders? Want ik krijg bijvoorbeeld bij Tapjoy nu geen aanbiedingen.
Zo'n hack zullen die anderen wel gebruiken denk ik, maar denk dat ze allemaal beveiligd zijn dus daar kijk ik dan niet naar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan