Hulp Playstation 3 Fat Backup hulpprogramma Om HDD Te veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
Beste, playstation 1/2/3/4 Gebruikers

ik heb een PlayStation4 1 TB samen met de Star Wars: Battlefront bundel (Vrijdag 6-11-15 bij de Bart Smit gekocht) en ook heb ik
een playstation 3 fat 80GB Cechl04(dikke PS3 3de generatie en gewone PlayStation 3)

in mijn Ps3 zit al 6 jaar de originele 80GB die ik bij de aankoop (half 2009) er in bij kreeg
nu pas is de Playstation 3 Sinds Vandaag 10-11-15 Vol en hierdoor kan ik geen updates meer doen of de Black ops 3 Game Benodigdheden bij 1ste opstart installeren wat er vrij is is 17GB/74GB Nu heb ik een nieuwe 500GB 2,5Inch HDD Thuis liggen (die bedoelt was om mijn 320GB HDD van de HP 4530S Laptop Intel Core i3-2330M te vervangen na Het Defect Gaan van de Harde Schijf Maar Toen Toch Voor een 320GB SSD Gekozen)


Nu ik de playstation 3 aan mijn Broertje Ga Geven die er veel op gaat gamen nu en ik er af en toe ook Zelf op Ga gamen met vrienden die geen ps4 hebben maar wel een ps3 Wou ik de 80GB Harde schijf Verwisselen voor de 500GB Harde schijf Zonder Verlies van mijn Gebruikers en PSN Network Accounts die op de ps3 staan ook wou ik geen verlies van Game data en game downloads die ik gekocht en geinstalleerd heb hierdoor maak ik op een 2TB 3.0 Externe Harde schijf een Backup door middel van de Backup hulpprogramma hij zeg dat er Resterende tijd Ongeveer 3 uur en 0 minuten duurt en al op 29% is Bij het starten had ik 4 uur en 59 Minuten en 0% kan ik De ps3 Gewoon aan laten Staan Dat die zelf de backup maakt en ik naar mijn werk kan gaan en dat als die klaar is de ps3 vanzelf uit gezet/op stand by word gezet word door de automatische ingestelde tijd en als ik om 18:00 Terug ben van het werk kan ik de oude 80GB er uit kan halen en de 500GB hdd er in kan doen en de systemsoftware er op kan installeren en daarna de Backup Terug kan zetten zodat de ps3 lijkt net als er de 80Gb in zit maar er in het echt de 500GB in zit

de ps3 moest eerder al vol zijn maar omdat ik soms niet nodig e dingen verwijderd e was hij minder snel vol maar omdat ik dit sind 2 jaar niet meer doe is hij vol 17GB/74GB en is meer ruimte nodig geworden

Vriendelijke Groet,
Musaneter1
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Tip:
Als je af en toe de entertoets gebruikt om een nieuwe regel te beginnen is het geheel beter leesbaar.
Zoals de tekst nu is neergezet zul je niet vlug antwoord krijgen.
Succes verder met je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan