een simpele logo, toch mooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
Wat vinden jullie van me logo voor me radio station met de naam: "hitdance radio" ?

1.png

het is als volgt opgebouwd:

* gele ster = "hit" (want het is net of er iets geraakt is)
* de 3 golf lijnen = "dance" (ze bewegen)
* de naam "hitdance radio" staat in een roterend effect. (radio - radius)
* de gele ster toont ook meteen een plus punt zoals bedrijven die dit hebben met sterren (b.v. restaurants)
* kleuren zijn neutraal gehouden met beetje vorm erin. (grote zenders als 538, q music,3fm,slam! hebben dit ook neutraal gehouden, met een letter in vorm)

wat vinden jullie ervan??????
 
ik zelf vind het mooi

tnx femke!

ik doe alles eraan zowel de tieners als de 65+ mensen het mooi vinden.
tot nu toe alleen positieve reactie's.
maar ik wil het inbrengen als ik meer verschillende mensen hebt gehoord.

bedankt voor de reactie's

dj eric.
 
Misschien een idee om het logo wat meer gerekter te maken, zodat hij minder hoog is?
 
Hoi,
Als jij het leuk vindt wie ben ik dan om te oordelen
Technisch gezien moet je een vectorachtergrond gebruiken in plaats van rasterachtergrond.
Verder blauw en geel, complimentaire kleuren werken altijd in een logo. Ik persoonlijk zou de de ster iets meer diepte geven.
twee kleuren, altijd ok voor drukwerk. (hoe meer kleuren hoe duurder)
Anders geen opmerkingen, ziet er gewoon leuk uit
 
Ik ga even met mijn voorganger mee, logo is nu gekarteld en kan je qua afdrukken niks mee.
Voor de rest geinig logo.
 
Ik ga even met mijn voorganger mee, logo is nu gekarteld en kan je qua afdrukken niks mee.
Voor de rest geinig logo.

supers! maar is niet voor de afdrukken hoor, want het blijft immers online staan.
misschien idd wel het idee als het goed loopt (of de toekomst) het logo wat meer te draaien.
Dan staan de lijnen meer naarst de ster dan ipv erboven.

Maar het logo wordt wel met transparante achtergrond op de website geplaatst.
mooi om te horen dus hoe anderen erover denken.

m.v.g.

dj eric
 
Persoonelijk spreekt mij dit logo niet echt aan. De kleuren geel en blauw zijn best wel basic. Ik denk ook dat de lettertypen voor jongere zoals mij niet echt aanspreekt. Maar voor een station voor volwassenen valt hier niks op aan te merken.

Met vriendelijke groet
 
Persoonelijk spreekt mij dit logo niet echt aan. De kleuren geel en blauw zijn best wel basic. Ik denk ook dat de lettertypen voor jongere zoals mij niet echt aanspreekt. Maar voor een station voor volwassenen valt hier niks op aan te merken.

Met vriendelijke groet


hoe verklaren jongeren dit dan op 538 & slam fm ???
hun letetr typen zijn normaal en de kleuren nog simpeler.
 
Weet je, je moet gewoon doen wat jij denkt dat oké is voor jouw website/webradio.

Overigens ben ik een volwassenen youriwannet, en ik vraag mij af waarom dit lettertype voor mij dan wel geschikt zou zijn en voor jongeren niet. Snap de clou niet echt.
Als je de logo's van 538 ziet, jeetje....die zijn pas simpel! En daar lijkt het logo van de TS behoorlijk ingewikkeld bij ;)

Nee hoor, djeric, als jij er blij mee bent en je merkt niet dat de bezoekers op je website/radio daardoor wegblijven, dan is het toch oké. ;)

Als je dan toch wat wilt veranderen, dan zou ik de tekst op je website veranderen. Dat komt nu zo schreeuwerig over door de achtergrond en is amper leesbaar. (voor ouderen misschien ;) )
 
Nee hoor, djeric, als jij er blij mee bent en je merkt niet dat de bezoekers op je website/radio daardoor wegblijven, dan is het toch oké. ;)

Als je dan toch wat wilt veranderen, dan zou ik de tekst op je website veranderen. Dat komt nu zo schreeuwerig over door de achtergrond en is amper leesbaar. (voor ouderen misschien ;) )

de website nu wordt gezien als er niks mee gedaan is, want heb er even geen tijd voor dit aan te passen in me bron code.
bovendien is er op het moment niet echt nog een website.
later als het online staat zal eht compleet anders er uit zien, daarover later meer.

over het logo betreft, gaat ook niet om wat ik leuk vind. want ik zelf vind alle logo's erg saai. maar je ziet de grote namen een veel simpelere logo hebben.
misschien moet ik anno 2015/2016 een gewaagde logo proberen.
beetje kantelen, en een ander letter typen.
maar zoals je zelf omschrijft is het logo al best ingewikkeld, wordt het met deze aanpassingen nog ingewikkelder is de vraag!
beter passend maken want ik overweeg nu ik eht zie op de website hij daarmee veel ruimte in beslag neemt. (of niet)
ik denk zelf om de bovenste helft van de website een zwarte achtergrond te geven (met blauwe gloed) en dan wat sterren erin.
 
Hoi,
Ik heb zelf een plaatje gemaakt, ik heb toch niets beter te doen, ik zit thuis met koorts:eek:
star radio1.png
Technisch gezien ietsje beter
Kritiek welkom, smaken kunnen verschillen:)
Groetjes
 
Leuk gemaakt hoor! Maar Radio is (misschien voor ouderen onder ons hahahahaha) moeilijk te lezen omdat het verticaal staat?
Ik denk even mee hoor! ;)
 
Hoi,
Ik heb zelf een plaatje gemaakt, ik heb toch niets beter te doen, ik zit thuis met koorts:eek:
Bekijk bijlage 250813
Technisch gezien ietsje beter
Kritiek welkom, smaken kunnen verschillen:)
Groetjes

super met zoveel koorts toch er iets van kunnen maken.
zo zie je maar mensen mee denken er toch iets leuks uit komt.
Ik sluit me met femke98 #13 wel aan, dat de radio tekst moelijker te lezen valt.
Misscien ook leuk idee ipv die veeg in de ster een radio antenne van maken? (ik weet niet)
Kijk maar als je dan toch niet zieker van wordt en het leuk vind :thumb:
 
Hoi,
Pb werkt voor mij niet, mailen kan wel:), pesoonlijk vind ik het ook te druk met de antenne, maar ja "u vraagt wij draaien" Zal er eens een toverstafje inzetten.
Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan