USB Stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Ik heb een video ts bestand omgezet naar mkv,maar dat speelt niet af via mijn dvd speler op de tv.Ik krijg de melding,bestand niet herkend of corrupt.Ik heb een sony bravia KDL-32EX500 en daar zit aan de zijkant een usb poort,maar ook dan herkend hij de usb stick met mkv bestanden niet.Nu heb ik wat gegoogeld en las dat hij wel mpeg 2 of 4 herkend.Nu is mijn vraag of iemand een tool heeft om die video ts om te zetten in mpeg formaten.Zoek wel een die niet zo lang duurt(8uur).
 
Wel even opletten bij installatie staat mij bij of bij deze niet Edmoor ?
 
Gebruik HandBrake om de video te converteren naar het MP4 formaat, zodat deze wel afgespeeld kan worden.

Raadpleeg deze deze handleiding voor verdere info.
 
Laatst bewerkt:
Wel even opletten bij installatie staat mij bij of bij deze niet Edmoor ?
Maakt niet uit wat je installeert. Altijd goed lezen. Een tijdje geleden werd OpenCandy meegeleverd. Of dat nu nog zo is weet ik niet.
Het programma zelf vind ik erg goed en is eenvoudig in gebruik.
 
Heb freemake genomen,maar geen ondertitels zitten erbij als ik video ts omzet in mpeg??
 
Ook bij het gebruik van een programma moet je goed lezen ;)
Freemake.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook goede ervaringen met freemake, en idd goed kijken bij de handelingen, dan kom je een heel eind.
 
Als ik de mpeg heb,moet ik dan de stick op ntsf of fat32 zetten als ik het bestand wil kopieren??
 
Dat staat los van het type film en is afhankelijk van wat de TV ondersteund. Het kan geen kwaad ze beide te proberen maar ik zou gokken op FAT32.
 
Sony bravia kdl 32ex500 en het zijn meestal video ts of iso bestanden,dvd5 of dvd9
 
Maar je vraag ging over FAT32 of NTFS en dat heeft niets maken met het type film.
 
Kan ik de stick in de tv doen of in dvd speler om af te spelen
 
Ook die kan je beide proberen natuurlijk. Ik zou beginnen met de DVD speler.
 
Heb handbrake gedownload,maar kom er niet,ook niet met de handleiding.Je moet handbrake syncroniseren,maar krijg dat niet voorelkaar ook moet je source scan doen,maar waar en hoe???
 
Waarom? Je had Freemake toch al?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan