de slaapstand ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
325
Ik zou graag de slaapstand weer terug willen hebben. Op mijn pc ontbreekt deze mogelijkheid.
Bij instellingen->systeem->energiebeheer en slaapstand->scherm ontbreekt de tijdsinstelling voor de slaapstand.
Ook in het menu start ontbreekt bij aan/uit het woord slaapstand.
En dit in tegenstelling tot de windows 10 op onze laptop. Daar zijn de mogelijkheden voor de slaapstand wel zichtbaar.
Kan iemand mij de weg wijzen om de slaapstand weer op de pc te krijgen, zoals dat eerder het geval was in windows 8.1
Alvast dank
 
Hoi,
Kijk even of deze HowTo nuttig voor je is.
Anders drivers (indien beschikbaar) updaten bij de fabrikant van je pc.
 
Laatst bewerkt:
Dank allebei voor jullie reactie.
De link in de tweede reactie is een verhaal voor windows vista en levert me dus niet zoveel op.
De eerste reactie heeft een link naar SchoonePC. Ik ben al jaren 'geabonneerd' op zijn nieuwsbrief en heb daarin ook gezocht. De tekst waarnaar jij mij verwijst ben ik ook tegengekomen, maar deze hielp mij helaas niet veel verder, omdat het begrip slaapstand gewoon ontbreekt in de configuratie van windows 10 op mijn pc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mik,
Ik had dat niet geprobeerd, zoals jij al vermoedde (dat laatste veronderstel ik)
En nu: ik heb het nu wel geprobeerd, en het was in het begin een zoekplaatje voor mij, maar gaandeweg lukte het.
En.....de slaapstand, nu sluimerstand, is er.
Dank je wel voor het zetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan