logo's plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

keeze

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Berichten
178
Hoi
Ik weet niet of ik hier goed ben en of iemand een tip heeft voor mij.

Voor de buurtvereniging zet ik alle logo's van onze sponsoren op een a4 formaat.
Het is nogal veel werk deze allemaal te verkleinen en op het a4 te plaatsen.
Deze wil ik graag allemaal even groot maken nu doe ik deze 1 voor 1 en ik krijg de cellen niet vast gezet.
Iemand een tip?
 
meerdere afbeeldingen, zelfde formaat

Om meerdere afbeeldingen tegelijk om te zetten naar allemaal dezelfde afmetingen (breedte x hoogte)
kun je IRFANVIEW gebruiken.
Dit is een gratis applicatie. Er zit een behoorlijk uitgebreide batch-functie in, waarin je een bepaald formaat kunt instellen waarmee meerdre afbeeldingen tegelijk kunnen worden bewerkt.
Het maakt niet uiit of de afbeeldingen oorspronkelijk allemaal verschillende afmetingen hebben.

Nota bene: het kan natuurlijk zijn dat door gebrekkige kwaliteit van het origineel of groot verschil in oorspronkelijke én gewenste afmeting, er een kwaliteit-verlies optreedt.
 
Goedemorgen keeze

Er is ook nog een ideale manier om tegelijk op eigen wens aantal foto's afmetingen te veranderen slechts met een muis-klik !
Maak niet uit of je tegelijk 50 of 1000 foto's afmetingen bewerken wil werkt altijd doeltreffend en behoorlijk snel ! ..

Maar je kan mee veel meer, zoals op volgorde sorteren naam allemaal en tegelijk te veranderen ( met een muis-klik dus ! ) je kan roteren/bijknippen/canavas afmetingen bewerken/kleuren bewerken/ DPI bewerken/ eigen text en watermerk toevoegen enz..enz..etc.. allemaal met een muis-klik ook ..:thumb:

Programmaatje of app. heet FastStone Photo Resizer en ook natuurlijk gratis is ! ! gebruik ik die zelf al jaaren ( en ietsjes langer nog ) ... :D

Resize1.jpg Resize2.jpg Resize3.jpg



FastStone Photo Resizer downloaden kan je ==>> HIER !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan