Aansluiten van niet bestaande webcamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

JIRKO

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
261
Bij het opstarten van mijn laptop komt altijd een melding van Wizard Camera (Logitech): "Uw camera aansluiten". Die camera gebruik ik niet meer, omdat die niet compatibel met Win7 was. Het programma daarvoor heb de-instaleerd, maar die melding komt altijd terug, wat ik ook doe. Elke keer moet ik het annuleren of sluiten. Hoe moet ik het verwijderen?
Bedankt, Jirko
 
Dan is de de installatie proces niet goed gegaan. Staat deze nog wel in de lijst geinstalleerde software?
Kijk eens in de sectie opstarten of daar nog iets staat aangevinkt wat met die webcam te maken heeft.
 
Beste Jackall,
In de apparaatbeheer staat die niet vermeld en in de programma's en onderdelen ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Download ProcExp.exe
Zodra je de melding weer hebt gereproduceerd:
Rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren"
Sleep het 'vangnetje' (nas het verrekijkertje) over de melding. Hopelijk gaat hij dan in ProcExp naar het proces dat ervoor verantwoordelijk is.

Tijs.
 
Hoi Jirko

Is het ook in msconfig niet misschien als opstart item aanwezig ( kan ook uitschakelen ! ) .. of als service ergens in services.msc als opstart dat die moet staat ?

Of misschien heb jij niet goed Jackall's tip gevolgd ? ... neem maar kijkje hier namelijk ook ( als je dat wil ! ) volgens mij Jackall bedoelde zo dus ==>> KLIK <<-- Scrollen tot webcam ! ..
 
Laatst bewerkt:
Hallo Tijs,
Heb ProcExp gedownload, daar heb ik Wizard camera gevonden, omdat op de melding (zie plaatje) de rechte muisknop laat zien alleen sluiten en geen andere keuze, heb ik in ProgExp het gemarkeerd en geklikt op de kill proces, maar het heeft niet geholpen. Melding (zie bijlage) is weer teruggekomen.
Camera aansluiten.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Royonix,
Heb gezocht in config services, niets gevonden. Wel in Opstarten - Logitec Quickcam, uitgeschakeld, opgestart en voila - Melding weg.
Bedankt voor deze snelle hulp. Daar had ik wat aan. Perfect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi dat het nu is opgelost.
Heb alle quotes opgeschoond, het is niet nodig om bij elke reactie te quoten. Snel reageren is voldoende tenzij het specifiek gericht is.
 
Ik bedoelde, overigens, met mijn ProcExp instructie, dat je daarmee kunt achterhalen welk proces er voor zorgt dat de melding ontstaat. Pas daarna hadden we er iets mee kunnen doen, zoals opzoeken in Verkenner en dan hernoemen, uitschakelen in AutoRuns/Msconfig etc.

Mooi dat het opgelost is.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan