CDI- MPEGAV- SEGMENT-EN VCD-FORMAAT omzetten naar MP4

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
586
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Ik heb zo'n jaar of 12 geleden een aantal films gemaakt. De bestanden staan in 4 mappen. t.w.: CDI, MPEGAV, SEGMENT en VCD, plus een los bestandje 'content'.
Ik kan de film afspelen met o.a VLC-media-player en op de TV.

Nu de vraag: ik wil deze film omzetten naar een ander formaat, het liefst MP4, maar dat lijkt niet zo simpel. Ik heb flink gegoogled en inmiddels met de programma's 'Video to video' en 'Freemake Video Convertor' getracht e.e.a. te converteren, maar helaas, met deze programma's luikt het niet. Ook met 'opnemen' in VLC-media player lukt het niet.

Weet iemand met welk programma (als het al mogelijk is) dit wel mogelijk is?
 
Wat staat er in de map MPEGAV?
 
Bedankt voor je 'zeer snelle' reactie...

In de map staan 2 bestanden: AVSEQ01.DAT en AVSEQ02.DAT. respectievelijk ongeveer 75 en 98 MB.
 
Ik ken de mappen structuur van een CDI niet en deze was een gok. Wellicht dat je ook even kan laten zien wat er in de andere mappen staat.
 
De AVSEQ01.DAT en AVSEQ02.DAT zijn volgens mij gewoon mpeg bestanden die je kunt hernoemen naar .mpg
 
Ik ken de mappen structuur van een CDI niet en deze was een gok. Wellicht dat je ook even kan laten zien wat er in de andere mappen staat.

Bedankt voor de moeite. Buick heeft inmiddels de oplossing gegeven. Ze zijn dus gewoon te renamen naar mpg!! Hoe simpel kan het zijn.... Als je toch wil weten wat er in de andere mappen staat, dan wil ik dat natuurlijk graag doen.
 
De AVSEQ01.DAT en AVSEQ02.DAT zijn volgens mij gewoon mpeg bestanden die je kunt hernoemen naar .mpg

Geweldig!! Zeer bedankt voor de moeite. Hoe simpel kan het zijn, gewoon renamen dus. En ik maar klungelen met niet werkende converters...

Ik wil nog even kwijt dat ik dit een geweldig forum vind; niet denigrerend doen over het gebrek aan kennis van de vraagsteller. Correcte en meestal snelle reactie. Heb inmiddels ook al een paar keer gedoneerd. Meer dan verdiend!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan