Groove Muziek uitzetten of verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockweiler

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
50
Hallo,

Sinds windows 10 op mijn pc zit, kan ik alleen mp3`s afspelen met groove muziek, mits ik met de
rechtermuisknop WMP selecteer... maar de eerst volgende keer weer groove muziek.
Hoe kan ik die groove muziek definitief uitzetten of verwijderen?

(windows 10 is zwz een drama)

mvg
 
Hier op Windows 10 speel ik alles af dat maar af te spelen valt, dus je probleem staat los van Windows 10. Maar wat bedoel je met alleen groove muziek?
 
Wmp al doorgespit... zal ik misschien wat over het hoofd gezien hebben zeker...
Gewoon aangeven dat WMP mijn hoofd player is...
Hieronder een plaatje van die andere irritante player...
groove muziek.jpg

Kan ik die groove muziek niet gewoon als programma verwijderen in het configuratiescherm?

bvd
 
Laatst bewerkt:
:d Ach jij bent terug ...:D superrr :thumb: ik kon niets hier helpen helaas weet ik niet hoe die met instellingen daar zou bij w10 moeten ...

hoe dan ook tc heeft last van groove music en reclame en ongewenste opstart daar ... ik weet niet hoe die dar ( deze groove ) moet of kan uitschakelen of zelfs verwijderen ? ...:(
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Is er werkelijk geen eenvoudigere manier om die apps uit te zetten?

b.v.d.
 
Ga op één van je mp3 staan; kies voor rechtermuis knop; kies eigenschappen; kijk bij openen met; kies voor wijzigen; geef aan wat jou audio speler is; klik op "apply" en "ok". Al je mp3's openen nu met het door jou gekozen audio programma.
 
Nee die groove muziek app zit in windows 10 ingebakken en is heel erg moeilijk te verwijderen, ik las ergens op het internet op een forum dat je
dit kon doen door een text te typen in windows powershell (x86)... dan zou het definitief weg zijn!

alvast bedankt maar weer!
 
Wat lowie1 zei klopt als een bus, dus het verwijderd Groove niet maar je kan wel een andere player als standaard programma voor het afspelen van muziek aanwijzen. Dan heb je van Groove ook geen last meer. Mijn favoriet is de VLC Player zoals ik al zei.
 
Dit werkt eenmalig, de eerst volgende keer na het opstarten weer hetzelfde verhaal... (zucht)

mvg Rockweiler
 
Doe die instelling dan in de app voor Standaardprogramma's. Geef daarin aan dat .mp3 bestanden moeten worden geopend in VLC of stel VLC in als standaardprogramma:
Knipsel.JPG
 
Laatst bewerkt:
Get-AppxPackage *zunemusic* | Remove-AppxPackage

Dit in powershell intikken. (Als Adminitrator powershell openen)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan