Bij oproepen website kom ik op een andere site terecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterofDisaster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2015
Berichten
3
Goedenavond,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem (en dat ik hem in de juiste sectie heb geplaatst)

Sinds jaar en dag boek ik vluchten via " www.tuifly.de " Sinds 1-2 dagen geleden kan ik de tuifly.de website niet meer benaderen. Als ik deze site oproep kom ik (sinds1-2 dagen) op de volgende site uit http://www.tui.nl/vliegtickets/ .

Ik heb op verschillende pc's, met verschillende browsers (firefox, ie, torch) ook via mijn telefoon kom ik ook niet meer uit op deze site. Mijn locatie instellingen uitgezet in browser, landinstellingen Windows aangepast naar Duitsland, inloggen middels Duitse server (met IPVanish) echter alles zonder resultaat.

Gebeld met TUIFLY in duitsland en probleem geschetst en hier werd verteld dat de site wereldwijd bereikbaar is. 2 dagen geleden heb ik nog 2 vluchten geboekt???

Dank alvast voor de reactie.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reactie. Helaas kom je dan bij de gewone tui site uit. Ik moet de site hebben voor de vluchten. Ik wil zoeken en boeken op specifieke vluchten en inloggen om bij mijn vluchtgegevens te komen.

Ik heb een vraag uit gezet bij een Duitse bekende of hij in duitsland wel nog de site kan openen. Volgens contactcenter tuifly.de was dit (gisteren) mogelijk.
 
opgelost

Dank voor je hulp.

Het probleem is opgelost door binnen ie de taal op Duits te zetten en deze helemaal boven neer te zetten. Eerst dus duits dan pas Nederland s.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan