handelingen opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

flats

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2015
Berichten
171
Dag allemaal, heeft er iemand een idee hoe ik video kan maken van hetgeen gebeurd op mijn scherm, ik bedoel opnemen wat ik aan het doen ben in bijvoorbeeld excel ?
 
Bedoel je zoiets ?? :D .... mooment komt die, ..... voorbeeld moet ik nu op GIF omzetten ...

5672bb29187a9-Bedoel-new.gif
<<== Zoiets dus ! :D


Met ==>> ( het is niet gratis ! ) ... maar eens met licentie in je handen levens lang heb je die !

En met audio opname kan je maken enz..etc.. zonder kwaliteiten verlies !
 
Laatst bewerkt:
eentje die niet van alles ongewenst installeert
@ royonix .. u bedoeld ??
 
Doet deze dat dan ? Vraag me af waar je die wijsheid vandaan haalt.......
 
:) Wat bedoel je met ongewenst ??

:D en weg is tie ... ff reden bedenken ?
 
Laatst bewerkt:
inderdaad Royonix, zoiets bedoel ik.
Met ongewenst bedoel ik dat bij sommige freeware downloads wel eens virusscanners meeneemt, heb daar eens een slechte ervaring mee gehad, was zelfs niet weg te krijgen met 'herstelpunt', ik heb uiteindelijk een fabriek reset op mijn laptop moeten doen
 
Ach oke snap ik je nu :thumb:

Maar die van mij bijv. tip is geen freeware en is niet gratis bovendien is 100% betrouwbaar etc.. voor alle andere en niet van mij tips ben ik niet verantwoordelijk dus ...:(
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad de grote knop, maar is een proefversie he.
Ga die computertotaal eens proberen
 
naam, link, prijs ?

FastStoneCapture ( precies zoals je boven zien kan ! ) heb jij überhaupt gekeken ???? geloof ik niet ..toch..

ALS je op link of plaatje klikt ( bij #2 boven ! :D ) zal je nog een keer naam zien, zal je prijs ok zien zal je ook volledige gegevens zien, zal je zien wat nieuwe functies bij laatste versie zijn, en uiteindelijk je kan ook uitgebreid lezen wat je alles mee kan enz.. enz..etc.. etc..
Geloof je me a.u.b. of niet maar dit is gewoon zo dat je kan helemaal niets zien en niets weten als je niets kijkt ...:(
=============
Uiteindelijk en tenslotte ik zei niet dat je zoiets MOET kopen of MOET gebruiken ( dit wat wel en slechts een voorstel ) ....nee echt niet, maar je heb toch net zoals Terrarabo dat zei andere keuzes ( betere ? ) genoeg ...
 
Laatst bewerkt:
oeps, sorry, had gezien wat ik wou maar niet op het loge gelet, zal het zeker bekijken, denk wel dat een betaalde versie beter is, ik heb de gewoonte dat te doen voor zo van die tools al was het maar voor de ondersteuning die je dan hebt.

20 dollar, dat is niet duur
 
Laatst bewerkt:
Voor snel screenshots/GIFS te maken en te delen gebruik ik het gratis programma GYAZO : https://gyazo.com/ (Je kan ook PRO nemen voor meer functies)
Of voor echt je beeld op te nemen in een videobestand ipv GIF gebruik ik CAMSTUDIO http://camstudio.org/
Allebei gratis en ze werken prima :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ben aan het testen met "Bandisoft" en "Faststone", Camstudio probeer ik zeker ook.
Met Bandisoft heb ik een probleem bij opnemen activiteit in Excel, het programma neemt de muisaanwijzer niet juist op, hij blijft achter.
 
Het is FastStone Capture geworden, bedankt voor de tip Royonix
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan