foto's verwijderen uit picasa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
hoi allemaal,

ik heb 341 foto's in picasa staan in mijn samsung mobiel. deze wil ik graag verwijderen, maar dat lukt me niet....of in ieder geval een deel ervan op mn pc opslaan...dat lukt me ook niet.....

wie o wie helpt me uit de brand...

Thanks alvast.
 
Hoi hoi Thea

Heb je geen data kabel ? :( op die manier kan je alle foto's als je mobieltje op PC aansluit met een klik verwijderen, of ook op PC alles verplaatsen ..

Zijn foto's op memory kaartje ?? dan kan je dat ook met een Micro-SD adapter, je kaartje in adapter kan je plaatsen en mocht jouw PC/Laptop kaart lezer hebbe' ook met een klik je alles vanuit memory-kaartje verwijderen oftewel naar PC verplaatsen ...

:( Thea welke precies dat mobiel is ?? type/nr. enz...

Uit Picassa-account ofzo foto's verwijderen ? ==>> Kijk mooie tip over KLIK<<==
Of wil je deze filmpje volgen ? >[video=youtube;KDggRRkoUSQ]https://www.youtube.com/watch?v=KDggRRkoUSQ&feature=player_embedded[/video]
 
Laatst bewerkt:
ik heb het sdkaartje uit mn samsungA3 gehaald en in een adapter gedaan en zo gelezen...
maar ik kan de foto's in picasa niet vinden...

ik heb een bijlage erbij gedaan...
 

Bijlagen

  • Naamloos-1.jpg
    Naamloos-1.jpg
    47,1 KB · Weergaven: 78
Hoi Thea41
153wnb6.gif


:( Sorry aan die misverstand ...:(

Die van kaartje manier om foto's te verwijderen dit is slechts tip hoe je die van memory-kaartje ze verwijderen kan, ( maar dat kan via of met data kabel ook ) .. Dat zijn mappen als DCIM en Pictures !
En ook vanuit telefoon eigen geheugen als je foto's verwijderen wil dan doe je die ook ( kan je doen ! ) via data kabel .. Dat zijn mappen als Pictures/& Camera Roll ..

Maar vanuit Picasa ( via mobiel dus ) en vanuit Picasa galerij die moet je net zoals bij aangegeven boven link, of zoals je op filmpje boven zien ook kan of te zien is ..
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

ik heb zowel het geheugen vd sdcard als de mobiel nagekeken, maar daar staan de foto's van Picasa echt niet in. Da's raar toch? :confused:
(Naamloos-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
GoedeMorgen Thea

Om foto's van mobiele telefoon te kunnen verwijderen ik heb die voorgesteld alleen maar ter informatie, zodat je die weet hoe dat daarvandaan ( van memory kaartje en van telefoon eigen geheugen dus ! ) dat zal kunnen of moeten ...

Maar vanuit Picasa galerij jij moet foto's verwijderen ........ toch ?? :( ?
En dat kan je op manier zoals op die link bovenaan deze YouTube filmpje daar staat, maar voornamelijk op filmpje zoals te zien ook is ! !
Bovendien dat heb je noch niet gezien/uitgetest of nog niet uitgeprobeerd .... toch ?? :( ?
 
Laatst bewerkt:
Staan ze soms in de Picasa-cloud? Daar al gekeken?
 
:confused: @srpchulp Maar Galerij en Cloud is dezelfde ( in dit geval bij Picasa dus ! ) ..... toch ?

Hoe dan ook hele Picasa doordat die een onderdeel van Google is, is zelf Cloud enz... toch ?
 
Laatst bewerkt:
@ royonix,

gedaan wat in het filmpje stond en idd......picasa album is weg!

Thanx!
 
Who knows how to recover pictures .exe bestand[/URL]? My friend recommend to recover them by OSpeedy Photo Recovery,but I not sure whether it can help me.

Je mag niet in iemand anders topic een .exe bestand posten, en zo op die manier een eigen vraag over foto's recovery te stellen, dat is niet toegestaan ...:(
Mocht je problemen i.v.m. foto's terug te krijgen hebben dan moet je eigen topic openen en uiteindelijk mag je niet .exe bestand als achtergrond voor een vraag plaatsen ...
 
@royonix, je hebt netjes zoals het hoort de moderator ingelicht. Laat het dan verder aan de mod over.

Bericht van die gebruiker verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan