wireless bluetooth adapter installeren CSBLUEKEY 200

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceesbaum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Berichten
4
Bij het installeren krijg ik continu een foutmelding met
CSR Harmony wireless Software Stack.msi
H.result : 0x800700002 en kan daardoor de drivers Niet installeren
Overal gezocht op CSR HArmony maar lukt niet Wat NU ??? Help??
 
Je zou toch minstens moeten vermelden welke Windows versie je hebt en waar je die driver vandaan hebt.

Algemene tips (in deze volgorde, test of het (weer) werkt na elke stap):
a. Volg de instructies van hier
b. Indien W8.1 of lager: deze Fix-It
c. deze Fix-it
d. Indien W7 of lager: deze Fix-It
e. Indien Windows XP:
Start -> Uitvoeren -> cmd.exe
In het CMD-venster:
MSIExec /unregister
MSIExec /regserver


Mocht je CheckSur (tip a.) gedraaid hebben (dus indien W7 of lager) en het probleem is niet opgelost (ook niet na de tips van daarna), kijk ook eens in de het bestand:
C:\Windows\Logs\CBS\Checksur.log
Als daar fouten gemeld zijn, meld die dan terug, misschien kunnen we dan gerichte tips geven omtrent die aldaar genoemde fouten.

Tijs.
 
a. Vlgs. deze reviews zou je geen drivers hoeven installeren die zijn bijgeleverd/gedownload, omdat die "niet goed" zouden zijn. Kijk dus ook eens of je het al werkt zónder iets van software te installeren.
b. Ik heb het vermoeden dat juist CheckSur (tip a.) je kan helpen, en die lijk je niet te hebben uitgevoerd.
Ik geef aan dat je alle relevante tips kunt uitvoeren en (na elke uitgevoerde tip) moet testen of die resultaat hebben gehad. Ik had dus 4 terugmeldingen verwacht (gegeven W7) en verder (mogelijk) ook nog een CheckSur.log citaat.
Voor W7 zijn de volgende tips bruikbaar/uitvoerbaar:
a. (het CheckSur gedeelte)
b.
c.
d.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
bluetootadapter

bedankt tijs maar ik heb
C:\window\logs\cbs bekeken maar geen checksur.log gevonden wel cbspersist 20150730083910.cab

m.v.g.
 
Dan krijg ik het idee dat je CheckSur niet (goed) gedraaid hebt, want een CheckSur.log bestand wordt altijd gemaakt, ook als er geen problemen zijn gevonden.

Ok, even kort over CheckSur:
a. Download checksur voor Windows 7 SP1 64-bit NL op deze link
Je hebt dan Windows6.1-KB947821-v23-x64.msu in je downloads map. Dubbelklik erop.
Na de voorbereiding wordt gevraagd of je KB947821 wilt installeren. Dat bevestigen.
Doorgaans duurt het hele verhaal minstens 20 minuten, en daarna verschijnt een melding dat het klaar is (uit mijn hoofd: iets als "Update KB947821 is geïnstalleerd" of zoiets).
b. Kijk in die C:\window\Logs\CBS map voor checksur.log voor de resultaten van CheckSur.

Tijs.
 
blue tooth

Hallo tijs gisterenmiddag moest weg op visite nu weer volledig terug achter de computer
het is gelukt nu om checksur op de c schijf te krijgen zie onder het resultaat

Checking System Update Readiness.
Binary Version 6.1.7601.22471
Package Version 26.0
2015-12-26 23:50

Checking Windows Servicing Packages

Checking Package Manifests and Catalogs

Checking Package Watchlist

Checking Component Watchlist

Checking Packages

wat moet ik nu doen ,opnieuw proberen csr harmony te installeren??

m.v.g.

ceesbaum
 
Er staan geen foutmeldingen in checksur.log, dus óf er waren geen problemen óf checksur heeft de toenmalige (voor hem oplosbare) problemen allemaal opgelost.

Dus nu proberen of dat csr harmony nu wel goed installeert en anders verder gaan met b., c. en d.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan