Windows 7 met problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbert1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2015
Berichten
1
IMG_20151228_181007.jpgIMG_20151228_181007.jpg

Halo,
ik heb windows 7 ultimate gedownload en geinstaleerd maar er zijn wat problemen
De display spreid niet uit over mijn scherm (zie foto, bijlage)
ook is de score van mijn computer 1,0 ( als ik "deze computer" klik en dan "eigenschappen" )

hulp aub

mvg robbert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je ook de drivers er weer op gezet?
Anders zou je even drivers moeten downloaden ik weet niet wat je in je pc hebt maar met programma slimdrivers kun je die gewoon gratis downloaden
 
Hoi,
Welkom op Helpmij :)
ik heb windows 7 ultimate gedownload en geinstaleerd maar er zijn wat problemen
Je hebt wellicht een illegale versie gedownload en dan moet je maar afwachten wat je krijgt.
De voorwaarden.
Succes verder met je vraag.
 
Hoi,

ziet er inderdaad uit dat er drivers moeten worden gedownload voor je videokaart ( gezien ook dat aero nog niet werkt met de standaard drivers zoals te zien is op je bijlage ).

voor nvidia : klik

of

voor amd : klik

( bij beide linkjes even het juiste model invullen voor de bijbehorende drivers ).


Kwa prestatie index ( of score ), kan je na installatie van alle drivers, klikken op "De windows prestatie index moet worden vernieuwd ".
 
Of is het schermresolutie gewoon niet goed ingesteld ?? :( en / of wallpaper ( die plaatje ! ) niet op juiste maat van schermresolutie is ??
Ga maar bij Google en via afbeeldingen te zoeken vind maar voor test een wallpaper ( achtergrond ! ) in juiste maat voor jouw monitor ( dat is 1920X1080 toch ? )
afbeeldingen zoek maar gewoon zoals bijv. je op plaatje onder zien kan ..
En kijk maar of dan probleem opgelost is ?? :( ( zoals ik zei zomaar voor test ! ) ..

Achtergronden-Wallpapers.jpg SchermResolutie.jpg

Uiteindelijk elke monitor heeft ook eigen knoopjes voor scherm instellingen ...enz..

P.S. Windows gedownload en geïnstalleerd ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Wat ook zou helpen is wat meer info over je pc geven.
Wat is het merk/type van je pc en welke Windowsversie stond er origineel op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan