geluidsdriver up to date maar geluid doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Berichten
499
Dag Mensen,

Ik heb random een verhoging/verlaging van het bass en volume van het geluid van men laptop en ik luister via mijn hoofdtelefoon.(ik pas dit zelf niet aan)

Mijn geluidsdriver is up to date dus daar kan het niet aan liggen, wat zou er mis zijn?
 
Laatst bewerkt:
:confused: Hoi hoi gast0664

Kijk even zelf nog eens boven wat voor probleem je uitgelegd hier hebt ...:( is het hierop wel mogelijk ( op zoo weinig INFO ! ) een goeie antwoord geven ?? :(
 
Wel ik luister naar een youtube filmpje of zit een film op men laptop te kijken en het geluid is niet stabiel terwijl het volume niet word teruggeschroeft door mijzelf maar wel door iets van buiten af dat ik geen controle over heb.

Wat ik merk is dat het soms op het normale staat met volume en ook bass en dat na een tijdje(daar zit geen patroon in) het volume plots omlaag gaat en de bass ook.

nogmaals geluidsdriver is up to date dus daar ligt het niet aan

ik heb een acer aspire v3 771g 53216 g50makk(of maii)

en ik heb windows 8.1

Ik luister mijn muziek met koptelefoon een skullcandy - koptelefoon(vraag me niet precieze modelnummer)
 
Laatst bewerkt:
Royonix,

Misschien kun je eens kijken in je afspeelapparaten... Dus als je rechtsklikt op je basis luidspreker icoontje, rchtsonderin. Het zou goed kunnen zijn dat je koptelefoon de kwaliteit niet aankan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan