Spotify/Soundbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Ik dacht dat het mogelijk was Spotify te streamen vanaf mijn HTC M8 naar mijn Sony HT-CT180 Soundbar. Deze beschikt over Bluetooth en ze pairen ook maar ik zie de Soundbar niet staan in Spotify of ik kijk verkeerd of ik moet hem nog toevoegen ?

Iemand enig idee ?
 
Rechtstreeks vanuit spotify streamen kan alleen naar een Google Chromecast met behulp van de app Spottycast.

Je kan de soundbar als bluetooth speaker gebruiken, door deze via bluetooth op je telefoon te koppelen. Dan wordt het geluid van spottify ook afgespeeld op de soundbar.

gr,
Killgore
 
Telefoon is gekoppeld maar geen geluid uit de Soundbar.Wat doe ik fout dan ?
 
Probeer hem eens op dezelfde manier te koppelen als mij. Via je telefoon bij instellingen dan bluetooth daar je soundbar koppelen, mocht hij daar al staan druk dan eens op het icoontje van je soundbar, bij mij gaf die daarna verbonden aan en kon ik hem gewoon gebruiken. In de app van spotify is de soundbar niet te vinden.
 
Ik zocht inderdaad te ver, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hè......:p
Hoef inderdaad geen apparaat te selecteren en gewoon afspelen.
 
Werkt wel handig. Heb overigens de premium versie voor 3 maanden en hiermee kan ik ook via mijn samsung smarttv met de spotify app contact maken met de soundbar.
 
Spotify app op de TV.
Dan heb ik die ook, was me nog niet opgevallen. Heb ook de Premium, zat bij mijn KPN abbo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan