Werkt spotify via deze soundbar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt zowat zelfde vraag :)
Zag dat er een actie loopt voor 3 maanden voor 0.99 euro en die wil ik wel eens gaan proberen maar vind het fijner om zoiets niet alleen via de telefoon te moeten beluisteren.
 
Denk dat ik gewoon de actie afsluit, heb ik tijd genoeg om het te testen. Zie op de link hierboven dat je premium nodig hebt om te kunnen uitproberen.
 
Ik heb vanmorgen de premium versie voor 99 eurocent gekocht, ik kan me bij deze versie binnen 3 maanden afmelden als ik besluit de premium versie niet te houden. Dit staat tenminste in de voorwaarden en deze 3 maanden kun je alleen afsluiten als je nog geen premium versie hebt gehad.

Ik kan nu overigens prima via mijn soundbar spotify afspelen zowel via mijn telefoon als tablet, ik weet niet of dit te maken heeft met de premium versie. In eerste instantie deed die het toch niet, ik had via instellingen van de telefoon, vervolgens bluetooth de soundbar gekoppeld maar was vergeten om op de soundbar te drukken waardoor deze verbonden aangaf, hierna kon ik prima spotify bedienen. In de app van spotify zelf staat de soundbar niet bij de apparaten om te koppelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan