Nieuwe video kaart opeens geen internet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

youriwannet

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2014
Berichten
198
De titel zegt het al. Gisteren een nieuwe Gigabyte gtx 960 geinstaleerd en mn internet doet het niet meer. Heb mn pc op kabel lopen en heb nu de hele tijd zn geel driehoekje onder dat kabel icoontje staan (Geen internet). Heb de moederbord Lan drivers als opnieuw geinstaleerd. Verder de ander moederbord driver na gekeken en zijn up to date. Alle andere netwerk adapters via apparaat beheer als gecheckt op nieuwe stuur programma's maar die zijn er niet. Kabel misschien kapot ? Heb dit gecheckt door er een laptop aan te sluiten en die werkt gewoon.

Iemand ideetjes? Mis ik toch nog een belangrijke driver? Wifi heb ik getest met Netgear adapter en dat werkt wel gewoon...

Mobo: Asus h81 gamer
Windows 8.1 64Bit
Internet van Kpn..

Alvast bedankt ! :thumb:

Groetjes Youri
 
En wat zegt de probleemoplosser?
 
Probeer eens dit :

Open een commandprompt als admin en geef achtereenvolgens dit in (uiteraard gevolgd door enter) :D

netsh int ip reset
netsh winsock reset
ipconfig /flushdns

Daarna even herstarten en kijken of dat iets oplost
 
Ik krijg nu een melding dat er mogelijk een probleem is met het stuurprogramma van lan verbinding 4...

Mvg
 
Misschien even kijken of de driver opnieuw geinstalleerd moet worden en dan proberen om handmatig IP adres te configureren. Kijken of dat gaat helpen.
 
En hoe kom ik erachter welke dirver dat is. Ik heb gister nog alles gecontroleerd of er nieuwe voor waren.

Mvg
 
Hij heeft nu niet meer dat gele driehoekje onderin maar wil ik het internet op geeft ie aan : DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Doe ik mijn netgear wifi ontvanger in een usb poort werk het internet wel gewoon..

Mvg
 
Na een paar keer de pc herstarten doet hij het weer.
Heel erg raar..

Maar bedankt voor alle moeitje !
Ben niks anders gewend van jullie :thumb:

Groetjes
Youri Wannet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan