Animatie instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RingoStarr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2016
Berichten
1
Rain - The Beatles.jpg

Geachte,
In de bijlage zie je een presentatie.Het zijn 4 clips.Bij elke clip is een streep of balk met benaming aanwezig, zodat je kan lezen over wat het gaat.Mijn bedoeling als men de clip aanklikt de groene balk verdwijnt.Het lukt me niet, ook niet via animations.Wat ik ook geprobeerd heb is als de clip speelt op de groene balk klikken die dan verdwijnt.Het is me gedeeltelijk gelukt dus via animatie maar ik kan het verdwijnen van de groene balken niet afzonderlijk laten verdwijnen wanneer ik dat wil.Ik kan ze wel allemaal tegelijk laten verdwijnen , maar ik had graag dat het afzonderlijk kon.Kan iemand mij helpen?Heb het internet afgeschuimd en helaas niks gevonden.

Mvg
Marc
 

Bijlagen

  • 11186_1_large.jpg
    11186_1_large.jpg
    41,3 KB · Weergaven: 45
  • 01.jpg
    01.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 45
Wat je zou kunnen doen is 4 extra slides maken: voor elk filmpje eentje. En dan van die slides elk afzonderlijk een 'custom presentation' maken die wordt gestart bij het klikken op een foto/film. Bij elke slide kun je vervolgens aangeven dat bij het starten de groene balk verdwijnt (via een exit animatie). Na het stoppen van een custom presentation kun je aangeven dat je wilt terugkeren naar de oorspronkelijk slide met de 4 filmpjes.
 
:) Zeer lang geleden dat ik zoiets gedaan heb ... maar zal FF proberen ... ik zelf denk dus dat je moet zo ongv. ( kijk plaatje onder dus ) ..groene balk zal vervolgens automatisch weg moeten verdwijnen zodra je ook volgende plaatje aanklikt ..
Maar het zal best ook op manier zoals dat etri vertelde geregeld kunnen worden ...:thumb:

TEST !.jpg <==.... Op dit moment ben niet meer dus dat zeker ! :eek: ik zal alles eindelijk opnieuw en weer moeten met die leuke creaties van PPS/PPT beginnen/maken/ doen ...:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan