StartPage blijft in het Engels openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
947
Ik gebruik Firefox met StartPage, beide in de Nederlandse versie. Sinds kort opent StartPage steeds in de Engelse versie. Zodra ik weer de Nederlandse versie instel of als taal Nederlands aanklik (dat doet feitelijk hetzelfde) is het weer de Nederlandse versie. Maar bij opnieuw openen is StartPage dan toch weer in het Engels. Geen ramp maar wel vervelend.
 
Dank voor je reactie. De instelling van Firefox is ok. Die heb ik ingesteld op Nederland en hij blijft dat ook netjes. Het gaat me om zoekmachine StartPage die ook met Google en andere gangbare browsers werkt. StartPage kun je net als Firefox instellen op landversie en op taal, maar hij blijft na openen terugkomen in de Engelse versie. Nu is de taal geen punt, maar in de Nederlandse versie staan Nederlandse websites bovenaan en dat is prettiger als je bv een Nederlandse leverancier zoekt.
 
Of ik nou in Firefox of StartPage aanklik 'websites alleen in Nederlands' of 'alleen sites uit Nederland' maakt bij mij niets uit. Ik krijg dan toch gewoon alle talen voorgeschoteld. Die opties hebben bij mij nooit enig effect gehad. Maar dat staat los van het probleem dat StartPage bij herstart steeds weer terugvalt op de Engelse versie, terwijl ik op de Nederlandse versie instel.
 
StartPage laat jou instellingen opslaan door middel van een privacy-vriendelijke, 100% veilige, algemene instellingen cookie. Deze instellingen cookie is de enige cookie die StartPage gebruikt en wordt alleen aangemaakt als je hiervoor kiest op de Instellingen pagina. Als je de browser zo hebt ingesteld dat deze alle cookies afwijst, of als je regelmatig cookies verwijdert, dan zullen ook de StartPage instellingen verwijdert worden.

https://startpage.com/do/preferences.pl??language=nederlands&language_ui=nederlands&nj=0&op=hmb=1
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk verhaal. Heb StartPage dus weer op Nederland ingesteld en vervolgen gekozen voor leesbare URL. Dan moet ik op 'hier' klikken en dan zou het dus Nederlands moeten blijven. Maar bij het opstarten was het toch weer Engels. Ik merk ook niet dat er iets gebeurt als ik op 'hier' druk.
 
Heb je alles opgeslagen. Dan zou ik denken, gooi er alles af (verwijderen) en installeer deze opnieuw.

Maar ik denk dit. :confused: Misschien heb je wel een virus o.i.d. (scannen)

Welke browser gebruik je. Internet Explorer of Chrome of ??
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik op deze laptop Linux Mint en dan heb je geen last van virussen. Ik heb onlangs om een andere reden Linux opnieuw geïnstalleerd en het Firefox probleem was daarmee ook opgelost. De reden van het probleem blijft dus onduidelijk. In ieder geval bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan