Transition effect?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Hoi Guy,

Ik heb die video gedownload en frame voor frame doorgespit. Volgens mij is het geen transition, maar een buitengewoon fraai uitgevoerde doodgewone knip.

Groet,

Erik
 

Het is Erik98 met een k. Zoals ik al schreef heb ik die hele video gedownload en dat stukje frame voor frame doorgenomen. Onze berichten hebben elkaar gekruisd, vrees ik.

Als een wipe de gezochte transitie is zijn we klaar. Maar ik zie zelf geen argumenten om aan een wipe te denken. Het beeld springt gewoon van frame naar frame over. Heel erg fraai gedaan, maar ongetwijfeld ook op een zeer krachtige machine uitgevoerd.

Leuke discussie trouwens. Daar leer je toch weer van.

groet,

Erik
 
Dat zie je vaak, zodra je pas de "vakterm" kent, dan pas vind je precies de oplossing waar je naar op zoek bent
 
Klopt. Haast niemand gebruikt dit soort standaard overgangen nog. Als je echt een video zoekt over wipes is deze misschien wat. Wees er op voorbereid dat het beslist geen inkopper kan zijn. Kdenlive is gelijk aan de commerciele broertjes, alleen dan simpeler en minder geraffineerd in zijn dialogen.

[video=youtube;LfVyAeC9ZT8]https://www.youtube.com/watch?v=LfVyAeC9ZT8[/video]

Hoop dat je er wat aan hebt.

Erik
 
Dat met die gekleurde schuine vlakken?

groet,

Just
 
Hoi Guy,

Ik heb er nog eens goed naar gekeken. Ik zou het niet weten. Het ziet er een beetje uit als een complexe driedubbele Composition ding.

groet,

Erik
 
Oh mooi! Welke editors hebben deze transition in huis? Enig idee?

groet,

Erik
 
Ik bedoel meer welke montage programma's?

groet,

Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan