converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuut001

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2009
Berichten
72
Hallo;
Ik heb 5 video bestanden van een dvd omgezet naar
5 mp4 bestanden zodat ik ze af kan spelen op mijn tv.
Maar kan ik van die 5 bestanden gewoon 1 mp4 bestand maken zodat ik deze in
1 bestand kan aanklikken op mijn tv om af te spelen.

alvast bedankt Tuut
 
Hoi hoi Tuut

Ik gebruik voor zoiets gewoon WonderShare Filmora, maar die is niet gratis dus kijk maar even ( ALS je dat wil ! ) wat ik ook net tegen kwam zeggen ze dat gratis is ( die ken ik niet ! ) ==> KLIK HIER !

P.S. Maar waarom op die manier ?? kan je niet gewoon op een USB stick dat dumpen en via DVD-player op TV gewoon afspelen ? :(
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik voor alles freemake (gratis), die kan alle bestanden ook samen voegen tot 1 bestand in elk gewenst formaat. Dit kan overigens in 1x tijdens de conversie en niet alleen achteraf. Scheelt ook veel tijd en dubbel werk.
Ben overigens geen fan van downloadsites die een downloadmanager gebruiken zoals hierboven is gegeven. Brengt vaak rommel mee.

Tevens je vraag verplaatst naar een meer geschikte sectie.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Mja dat klopt ook als je geen ervaring mee hebt, je kan verkeerde dingen mee installeren als je ook evt. tijdens installatie niet oplet op wat je uitvinken moet ( helaas ! ) ...
Ach was een ideetje in principe dat is een meer dan ideale gratis programmaatje, alleen maar als je met alle converteer foefjes bekend bent enz..
FreeMake ken ik ook en natuurlijk beter is met zoiets te beginnen mocht je weinig ervaring over zoiets als converteren hebben ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan