gta 5 online costum game modes

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
489
hallo allemaal!

Ik heb veel gta san andreas online gespeeld. en daar had je hele leuke en grappige gamemodes. Dat je bijvoorbeeld in een auto zit en elkaar van een soort ''Platform'' af moet duwen, of dat er één tank is die de rest van de auto's kapot moet maken in een voorgebouwde baan ergens in de gta wereld.

Nu heb ik wel een aantal filmpjes gevonden op youtube, genaamd ''survive the tank'', maar ik vroeg me af of iemand weet hoe ik deze gamemode kan spelen in gta online.

Ik snap niet hoe ik costum game modes moet downloaden danwel moet gebruiken en hoe ik deze vervolgens kan spelen in gta online.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,
Drioras
 
Wat je door de war haalt is dat je vroeger een mod heb gespeeld genaamd: San Andreas Multiplayer (SA-MP) of Multi Theft Auto (MTA).
Deze mods hadden niks te doen met rockstar games, en waren gemaakt door een aantal programmeurs. Deze mensen kozen ervoor om server eigenaren instaat te stellen eigen gamemodes te ontwikkelen.

In GTA 5 is de multiplayer door rockstar games voor het eerst zelf gedaan. hierbij bieden ze geen mogelijkheid om zelf game modes te programmeren.
Ook zou dit niet kunnen werken door het gebrek aan dedicated servers.

Er zijn mensen bezig geweest om een multiplayer mod voor gta 5 te maken, helaas zijn all deze projecten door rockstar games de grond in geboord. want ze moeten er niet aan denken dat hun spel leuk word :eek:
https://gta-mp.net/

Edit: de makers van deze mods werken nu aan games als Just Cause 2 multiplayer en Mafia 2. Ik zie net dat ook mafia 2 onder aanval van de makers ligt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan