Effecten en overgangen in 4k slideshow maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
71
4k slideshow maker gedownload werkt prima, maar in de uitleg van hoe maak ik een video show staat
dit: 4k Slideshow maker heeft schitterende effecten en overgangen om prachtige slide shows te maken. Maar ik nergens deze middelen ontdekken. moet ik soms een ander 4 k programma downloaded.
 
Hoi tomukke

Jouw programma 4k slideshow maker ken ik niet, en volgens mij dat is een programma voor Mac OS ( zag ik rond ! )..... gebruik je Mac dus ? :(

In ieder geval je hebt zoveel andere programma voor zoiets, met ook mooie overgangen en effecten enz. dat je maken kan zoals bij producten van Wondershare enz..

Kijk even ( als je dat wil ! ) hier bijv. een mooie software bij Media Markt ook te krijgen ...:D:thumb: ==>> KLIK HIER !
*
Hoop ik dat je ervaring echt met zoiets hebt, :( in dit geval je kan evt. ook deze onder mooie gratis programma uittesten en later zelf beslissen of wat voor jou is, mocht je niets vinden makkelijk is die ook te verwijderen ! ( vraag maar a.u.b. NIET voor instructies zelf moet je dus uitvogelen hoe slideshow moet maken ! ) ..

Kijk en test mar ( weer als je dat wil ! ) zelf zoiets ==>> KLIK HIER ! <<== Gratis is ! ( voor Mac ook is ! ! ) ..

SlideShow.jpg SlideShow 2.jpg

Maar voor zekerheid wil je ook nog deze mooie laten zien ( gratis ook is ! ) ==>> KLIK HIER << kijk mooie filmpje daar over ...
 
Laatst bewerkt:
Zit allemaal onder Preferences. Zie ook de review op deze webpagina, vanaf "5. Preferences"
Méér overgang-instellingen etc. zijn er niet.
In (bijv.) Powerpoint en andere programma's zal er veel meer mogelijk zijn, maar ja, die zijn dan óf veel groter óf betaald etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan