Beatrixkwartier Den Haag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik98

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 sep 2014
Berichten
1.664
Een week of wat geleden moesten we in het Beatrixkwartier zijn. Het was één van die geweldig mooie ochtenden en de prachtige architectuur zag er op zijn paasbest uit. Dus nam ik de volgende ochtend de tijd om er eens lekker rond te lopen met de camera's. De foto heb ik al laten zien in het Showcase forum waarna er een leuke discussie ontstond. Bij die gelegenheid heb ik ook mijn recent verworven Panasonic HC-V700 videocamera gebruikt en hier is het resultaat.

De beelden vanuit de auto zijn simpelweg uit de hand genomen vanuit de bijrijderspositie. Geen statief, ook geen schouderstatief. Conclusie: dit prachtige cameraatje heeft een geweldige stabilatie! Hier is de link naar de video op Vimeo. Downloaden van de video in 1080p 25 fps kwaliteit is mogelijk. Eigen roem stinkt, maar de video zag er op onze 100 cm breedbeeld TV via een Humax werkelijk schitterend uit.

[video=vimeo;153552401]https://vimeo.com/153552401[/video]

Héé! Hier op Helpmij krijg ik wél de thumbnail die ik heb geupload als openingsbeeld voor de neus en op andere plekken niet. Dat ligt dus aan die andere plekken, nietwaar?

groet,

Erik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan