Gratis Game: Absconding Zatwor (Steam)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was het maar alvast morgen, om weer gewoon 15 cent te moeten betalen hiervoor.

Uit de recensies blijkt dat dit een afschuwelijk slecht en lelijk brouwsel is.

Te groen om gif te mogen heten.
 
@Alfred 2
Uit de recensies blijkt dat dit een afschuwelijk slecht en lelijk brouwsel is.
Er staan genoeg positieve recensies bij, je hoeft het spel niet meteen tot de grond af te breken.
Het is altijd een kwestie van smaak, heb je het zelf al geprobeerd?
 
Je kunt dit stealth spelletje inderdaad ook nummer 1 vinden maar dat is wel vreemd als anderen er zo veel kritiek op hebben en het zo een eenvoudig spel is waar zowat de helft "gewoon nee" over schrijft.

Kijk maar op YouTube om het te zien: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HgTribiq_sI

Ik speel het niet. Voor dit soort spelen hoef je niet naar een Indiegala en Steam account ben ik van overtuigd. Daarmee bedoel ik dat het geen nieuws is dat zoiets gratis en dus 15 of 25 cent goedkoper geworden is. Ik gun anderen hun mening.
 
Uit de recensies blijkt dat dit een afschuwelijk slecht en lelijk brouwsel is.

Je moet hier wel het totaalplaatje bekijken. Uit de recensies blijkt dat de meningen verdeeld zijn (53% positief). Dat het hier geen topspel betreft is wel duidelijk, maar een "afschuwelijk slecht en lelijk brouwsel" en "te groen om gif te mogen heten" klopt dus niet. Wie had het hier ook alweer over de "halve waarheid" en "mensen eerlijk voorlichten"?

Voor dit soort spelen hoef je niet naar een Indiegala en Steam account ben ik van overtuigd.

Wellicht zou je hier wat voorbeelden van kunnen geven i.p.v. een sarcastische reactie te plaatsen. Misschien zit er wel wat leuks tussen en kun je andere mensen blij maken.

Zoals ik al eerder aangaf is Steam een bekend, betrouwbaar en populair platform voor PC games. Ik heb hier al meer dan 10 jaar een account en inmiddels meer dan 100 games (zowel betaald als gratis). Geen één van deze games heeft reclames in zich zoals jij dat hier beschrijft.

Absconding Zatwor is een voorbeeld van een Steam Greenlight game, gekozen door gebruikers. In de voorwaarden van Steam Greenlight staat duidelijk dat je het niet mag gebruiken om o.a. ongepaste inhoud (bijv. malware) te verspreiden of te adverteren:

http://store.steampowered.com/app/219820/

Wanneer je een account nodig hebt (Steam, Origin, Indiegala, etc. etc.) zet ik dat altijd in mijn berichten erbij. Daar ben ik duidelijk in. Ik dwing bovendien niemand om aan een actie mee te doen of een account aan te maken, dit is geheel vrijblijvend. Het is nu eenmaal zo dat je voor veel zaken een account nodig hebt.

Ik vraag me dan ook af waarop jouw eerdere bericht m.b.t. het verdienmodel + reclames in de spelletjes gebaseerd is. Zeker niet op de acties en games die ik gepost heb.

Dat je dit soort berichten geen nieuws vindt is prima. Mijn advies is dan om mijn berichten vooral te negeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan