Opstart deel in Engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikbraaf

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Berichten
128
Bij opstart en afsluiten van win 10 gebeurt dit deels in het Engels. Kan dit gewijzigd worden? Ik heb voor de rest Nederlands als interface-taal.
 
Ik probeer mij een beeld te vormen van hetgeen in het Engels wordt getoond, wat bedoel je precies, wát wordt in het Engels getoond?
 
Opnieuw opstarten geeft het volgende: opnieuw opstarten-restarting-please wait-lockscreen met Engelse datum/tijd-Welcome. Hierna gaat het over in het Nederlands.
 
@henddrikbraaf: Een ENG Windows versie geïnstalleerd en daarna een NL language pack geïnstalleerd? Indien ja, dan lijkt het me niet mogelijk om jouw wens vervuld te krijgen.

Tijs.
 
Hoi,
Ik snap het probleem niet zo goed als je weet wat het betekent. Is dit onoverkomelijk?
Zal ik de vraag op "opgelost" zetten?
 
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan: na veel gegoogle ergens tegengekomen hoe e.e.a. op te lossen. Alles werkt prima nu, zelfs het lockscreen is in het Nederlands.
Stom genoeg heb ik niet bijgehouden wat nu de oplossing precies was (diep in het systeem geweest) en ook weet ik niet meer waar de info te vinden. Sorry.
Ja, vraag kan op : "opgelost".
Mijn dank voor jullie inspanningen.
 
Succes verder. :thumb:
Was het deze of deze (Eng) met screenshots.
Zijn allebei hetzelfde alleen is de laatste link met screenshots en in het Eng.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan