win 7 en xp mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
279
Ik had problemen met Zolid PC TV kaart met het geluid en nu ben ik van Xp over gestapt naar win7 en heb ik om die TV te kunnen gebruiken windows xp mode geinstalleerd op de virtuele xp, maar als ik die wil openen dan krijg ik de volgende mededeling:
U heeft geen toegang tot deze toepassing via Remote Desktop
Ik heb de tv kaart geinstalleerd opp de virtuele XP. hoe kan ik dit het beste oplossen?
 
Daar heb ik wel aangedacht, maar dit leek me juist beter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja.....

Daar heb ik wel aan gedacht, maar dit leek me juist beter
Werkte hij dan in Xp ook al niet optimaal? begrijp ik dat goed?
Xp emulatie is geen echte Xp. Je komt er ver mee, maar dat is voor hardware wat moeilijker.

Misschien eens een hele andere weg in slaan.
op http://www.marktplaats.nl/z.html?query=tv+kaart+&attributes=S%2C381&categoryId=353 of http://www.marktplaats.nl/z.html?query=pc+tv+kaart staan een aantal pc-tv kaarten.
Misschien zoek je daar een goede uit die ook met win 10 werkt.
Kost natuurlijk even tijd om dat van elk uit te zoeken of deze voor win 10 geschikt is, maar wellicht krijg je dan sneller een goed werkend systeem.
 
Laatst bewerkt:
Ik had de tv kaart geinstalleerd in de virtuele xp en dat was nou juist het probleem, ik had de kaart in win7 moeten installeren. Dat heb ik net gedaan en hij werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DUS: Aanhouder wint.
Mooi dat hij het doet.
 
Ja hij doet, kan alle zenders vinden en mooi beeld, maar het geluid doet het op maar 2 zenders, ben nu bezig de audio driver opnieuw te installeren, want die had ik geinstalleerd toen de visrtuele XP er nog niet op stand. Hopelijk doet het geluid het dan wel op alle zenders.......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verplaatst naar de juiste sectie omdat je XP in de virtuele modus gebruikt.
 
Inmiddels heb ik hele grote problemen. Ik dacht ik gooi 7 er ef en installeer XP opnieuw, maar dat lukt niet. Het formatteren duurt bijna 4 uren en probeerde toen xp te installeren, kreeg ik foutmeldingen dat een stuk of 3 bestanden niet gekopieerd konden worden, dus opnieuw weer bijna 4 uren formatteren en toen kreeg ik wel het Windows XP logo en daarna een blauw scherm. Toen weer opnieuw, maar nu met snel formatteren en daarna ook hetzelfde. Nu heb ik diezelde HD in mijn andere PC er bij aan gehangen en dan staat die wel in BIOS, maar niet in apparatenbeheer en ook niet in Computerbeheer. ook heb geprobeerd de HD op te starten via F11, maar dat blijft die lang hangen met Windows XP logo en gebeurt er verder niets. Hoe kan ik die HD zichtbaar maken? BIOS heb ik al gekeken, maar daar lijkt alles goed te staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan