Office 365 delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Domm

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
76
Hallo,
Ik ben nog op zoek naar 3 personen die met mij en mijn zus een office365 pakket voor 5pc's willen delen (20euro per jaar).
Ik zou het in pakket in beheer nemen, alles verloopt via mail en bankoverschrijving.

Marc
 
Waarom stel je deze vraag in 3 secties? 1x eenzelfde vraag stellen is toegestaan.
 
sorry, dacht hiermee meer mensen te bereiken...
 
:) Dat is dus studenten stijl 3X ... pet af, zo krijg je aandacht van mensen niet zullen ze denken dat die iemand is die geen verstand van zaken heeft ... :(

Ben bang dat op die manier licentie van O.365 om te kunnen gebruiken niet zal kunnen ( helaas ) krijgen, tenzij je naast/samen eigenaar woont of daar bijwoont etc..
Waarom doe je Office 365 niet zelf gewoon naar proef periode lenen ? dat is dan een maand en ook met twee gratis licenties etc..etc.. * jaar ab. = p/m 10,50€
En later beslissing nemen ?

Kijk zelf uitgebreide ==>> INFO !
 
Laatst bewerkt:
Wat kan er fout gaan? Ik heb maar 3 mensen nodig en geen geld is de gebruiker verwijderen.. zit nu met office2007, tijd voor nieuwere versie, en de libre heb ik al eens bekeken, is toch niet hetzelfde...
 
Nee het werkt andersom. Ik betaal jou en jij hebt alle mogelijkheden mij er op elk gewenst moment uit te gooien. Zonder dat ik er verder iets tegen kan doen. Het is niet of jij de ander kunt vertrouwen, maar of de ander jou vertrouwd.
 
@Domm, de rest van de vragen verwijderd / gesloten, 1 is echt genoeg hoor :)

Heeft u overigens gekeken naar de aanbieding van de volgende hogescholen / universiteiten? Daar is office maar 3.99 namelijk ;)

Hogescholen
Avans Hogeschool
Hogeschool Ede
Fontys Hogescholen
Hogeschool Arnhem Nijmegen
Hogeschool de Kempel
Hogeschool Driestar Educatief
Hogeschool van Amsterdam
H Z University of Applied Sciences
Katholieke Pabo Zwolle

Universiteiten
Radboud Universiteit Nijmegen
Rijksuniversiteit Groningen
Universiteit Twente
Universiteit van Amsterdam
Vrije Universiteit van Amsterdam
Universiteit Leiden
 
Mijn bankrekening, mijn naam en mijn email adres geven en dan nog eens alles via dit forum.... en zo honderden mensen in het zak zetten? Hallo....hoe ziek ben jij?
tja met dergelijke ingesteldheid kan je beter niet reageren.... Gelieve enkel te reageren als je echt gelooft wat ik voorstel...
En ik ben geen student... Office kan goedkoop ook...
 
Ik vind het ook een rare constructie, vooral omdat je prijs niet klopt.
... een office365 pakket voor 5pc's willen delen (20euro per jaar).
Die is namelijk € 10,- per maand. En als je dat met je zus doet, en het gaat niet om studenten, dan is dat toch al wel op te brengen?
 
inderdaad, 20euro per jaar is geen 10euro per maand... man ik moet met cverlies werken...
 
Het is € 8,25 per maand. Dus € 4,13 per persoon en dan nog willen besparen. Dat wekt bij mij niet veel vertrouwen. Komt nog eens bij dat ik nog maar eens moet uitzoeken of de hoofdbeheerder niet toevallig ook toegang zou kunnen krijgen tot mijn bestanden. Zoals ik al zei. Voor die paar centen is het me al te veel werk om dat uit te zoeken.

Maar goed. Misschien is er iemand die er blij mee is.
 
Het is € 8,25 per maand.
30 seconden geleden was het weer een tientje voor de gewone burger. Heb je blijkbaar goede maatjes bij Microsoft als jij maar € 8,25 per maand hoeft te betalen :)
 
ik ga de vraag afsluiten, ik ben beetje te simpel voor al die slimme hollanderrs hier...
Dacht een paar miljoen euro te incasseren maar helaas....
 
Het is een beetje creatief boekhouden, daar kan ik mij best in vinden als het eerlijk verloopt, echter is er geen controle mogelijk.

Het is net als een licentie voor een virusscanner voor 5 of 10 computers, best handig als je het kan delen, maar waar is de controle als het verkeerd gaat?

Misschien kan je binnen je vrienden groep wat regelen als je die hebt, mijn sociale vriendengroep is nihil, dus kan best begrijpen als je het op een andere manier probeert, maar controle op afstand werkt meestal niet, zeker als het geen bekenden zijn.

Misschien is het handig om naar Office 2016 te kijken, of één of meerdere stappen terug om goedkoper uit te zijn?

Al eens aan OpenOffice gedacht, kost niets, heb er geen ervaring mee, maar hoor er positieve dingen over.
 
LibreOffice het broertje/zusje van OpenOffice.org is ook voor 99+ van de mensen al meer dan genoeg, en kost dus niks.....
 
Tip, los van deze hele discussie... TS spreekt over 20 euro per gebruiker per jaar voor 5 gebruikers. Gaat dus uit van 100 euro, de standaard prijs, per jaar. Kan echter fiks voordeliger, heb zelf net mijn tweede jaar hier gekocht.

Misschien maakt deze tip het ook draaglijker om gewoon zelf te betalen voor het hele abonnement, zoals het eigenlijk wel hoort. :)

Edit: oeps, zie nu dat ik op een nogal oud topic reageer. Ach, misschien is TS bijna weer aan verlenging toe. ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan