wanscam HW 00045 beeld in firefox op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Goedendag,

Ik heb een wanscam HW 00045 webcam aangesloten en op zich werkt die prima.
Alleen heb ik een probleem met het beeld in frefox op mijn laptob. Dat is namelijk zwart.
Op de laptop van mijn vrouw werkt het wel prima.
er zit dus iets in mijn firefox oid maar ikkan het niet vinden.
Heb de oude versie van firefox er al afgegooid en de nieuwste erop gezet, maar zonder resultaat.

Ga ik bij die Camera in het menu naar Videomask dan geef hij daar wel een beeld en ook bij de tab image zie ik wel beeld.

Iemand die de gouden tip heeft?

zwart beeld.jpg
videomask.jpg
 
Hoi Martin

Kijk even of je deze uitgebreide uitleg over Wanscam instellingen wat helpen kan :( ?? ==> << Scroll ook naar beneden t/m Firefox ..
 
Hoi Royonix,

Bedankt voor je antwoord.

Was al op de site van Wanscam geweest en dit helemaal doorgelopen, helaas zonder resultaat.
Ben wel een stapje verder nu.
Het zit hem in mijn firefox want dezelfde camera via de laptop van mijn vrouw geeft wel beeld in firefox, alleen die van mij dus niet.

Dus de vraag is: Wat zit er fout op mijn laptop in firefox.... ik kan het niet vinden.


EDIT: er is één verschil. Ik heb windows 7 en mijn vrouw windows 8
 
Laatst bewerkt:
Beste Martin

:confused: Ik heb nog uit MSN tijden een goede Webcam ''logitech quickcam orbit sphere af'' ( voor geen goud wil een andere :D ) welke tot nu toe nog steeds niet meer gebruikt heb, (dat was lang geleden dus :rolleyes: ) ..
En nu of op dit moment met eigen woorden weet ik je echt niet meer vertellen hoezo jouw webcam niet werken wil vooral dat dit Firefox oorzaak evt. is, dat is me nu ook een beetje te vreemd :( ..

Laten wij hopen dat nu ook iemand anders met een betere oplossing-tip hier bijspringen zal ..

P.S. Firefox standaard instellingen her-stellen ? of kijk instellingen-verschil bij jou en deze daar bij je vrouw ? en/of je moet programma compatibiliteit naar/bij W7 nakijken en toepassen ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan