Video's op website NPO werken niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Als ik de website van npo opstart,dan kan ik geen uitzendingen bekijken,want hij blijft maar laden en krijg geen beeld,dus de videospeler doet het niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zit je buiten NL toevallig ?

Neem ook dit even door.....

https://help.npo.nl/faqs/nieuwe-player

Verder als je goed geholpen wil worden verzin dan een onderwerp welke past bij je vraag. Probleem hebben alle bezoekers die hier komen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net even getest op mijn Win 10 machine met Chrome én Edge en op beide werkt het.
Heb jij in Edge ooit instellingen veranderd?
 
Die heeft talloze problemen en ondersteunt zeer weinig plugins, andere browser nemen dus.

Edit: Nog even getest, werkt op IE, FF en Chrome maar niet op Edge bij mij.
 
Laatst bewerkt:
Da's interessant, want ik heb Edge niet getweakt en bij mij kan ik gewoon kijken, zojuist nog een stukje Radar gezien. Edge draait op mijn secundaire nieuwe laptopje en daar heb ik eigenlijk alles standaard op gelaten v.w.b. Win 10 én browser instellingen.
 
Laatst bewerkt:
Wel interessant, ik ga eens uitzoeken

Via de instellingen alles gewist en werkt nu ook
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou dan denk ik dat TS ook haar oplossing weet............... :thumb:
 
Even afwachten maar.
NPO heeft een nieuwe player, weet niet of het probleem zich altijd al voordeed. Helaas weinig info dus moeten we raden.
 
Als ik namens Terrarabo mag spreken? Wij bedoelen de standaard instellingen! Jammer dat je de vraag (bericht 5) niet beantwoord hebt OF je wat veranderd hebt aan de instellingen.
 
Helaas reageert Kim alleen op jou en worden mijn berichten blijkbaar genegeerd.
 
Volgens mij was de vraag in bericht 12 juist voor jou bedoeld, maar reageerde ik iets eerder...? (Mijn mailresponscontrole in Outlook heb ik op 60 sec. staan ;) :D )
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij staan de instellingen edge niet goed,een keer iets verandert,hoe kan ik edge helemaal opnieuw instellen in windows 10,
 
Volgens de npo staan mijn plugins uit in edge,hoe zet ik die aan,ben een beetje een leek
 
Edge ondersteunt uberhaupt nog geen plugins. Geen idee waarom je niet gewoon een andere browser gebruikt als je NPO bezoekt.
Verder help ik je niet want je vertikt op de één of andere manier antwoord te geven op mijn vragen en kan ik je ook niet verder helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan