leuke games PS3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

David1289

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2016
Berichten
3
hallo iedereen, ik ben van plan om binnenkort een nieuwe PS3 super slim 500gb aan te schaffen maar ik heb nog nooit een spelconsole gehad dus ik ken geen leuke games dus zouden jullie mij aub een paar suggesties kunnen geven
alvast bedankt
 
Toekomst gericht zou ik eerder voor een PS4 gaan omdat meer en meer nieuwe games niet op de PS3 gaan komen. Ik vind het nogal moeilijk om games voor te stellen omdat ik jouw interesses niet weet en dit voor iedere persoon anders is. Op de PS3 vond IK deze games leuk : Call of duty: MW2, B01, B02/ Uncharted 3/ May Payne 3, NFS Carbon en Hot pursuit. GTA5 en de meeste games van Assassin Creed. Ik heb er wel meer gespeeld maar deze vond ik toch wel ietjes leuker.
 
Keuze genoeg als je deze lijst bekijkt.
Maar ja waar hou je van.
 
koop een ps4 1gb.

mvg macguy

1 GB lijkt me ietwat weinig :rolleyes:

Ik zou overigens inderdaad niet voor een PS3 maar een PS4 gaan. Heb er zelf goede ervaringen mee. Prima kwaliteit, prima speel-resolutie en lekker snel.
 
ik hou van schiet/race en sportgames
de ps4 is nu niet bepaald spotgoedkoop het bedrag houdt me een beetje tegen maar is de ps3 dan slecht?
 
Niet per se slecht, maar als je bijv. FIFA op de PS4 hebt gespeeld, en vervolgens hetzelfde spel op de PS3 speelt, merk je nogal een verschil in kwaliteit.

En inderdaad, de meeste nieuwe spellen zullen niet meer voor PS3 uitkomen. Hooguit een paar topnummers.
 
Ik heb naast een PS3 ook een Xbox One, en moet zeggen dat op de PS3 toch wel de betere Call of
Duty's te spelen zijn zoals Modern Warfare 1&2 en Black Ops 1&2. Ook kun je met een PS3 gratis multiplayer games spelen en het gigantische aanbod games koop je voor een prikkie op Marktplaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan